Így mutathat az új Mercedes-AMG C 63, ami már csak 4 hengeres lesz

A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.

  • hvg.hu hvg.hu
Így mutathat az új Mercedes-AMG C 63, ami már csak 4 hengeres lesz

A Mercedes februárban leplezte le az újgenerációs C-osztályt, mely kizárólag 4 hengeres motorokkal készülő típus első körben maximum 265 lóerős változatban rendelhető.

Érkezőben azonban a minden korábbinál nagyobb teljesítményűnek ígérkező Mercedes-AMG C63 csúcsmodell, melyről a közelmúltban napvilágot kémfotók alapján egy orosz designer, Nikita Chuiko már a hivatalos leleplezés előtt megmutatja nekünk, hogy körülbelül hogyan fest majd a típus.

Kolesa.ru / Nikita Chuiko

Az újdonság motorházteteje alatt egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor található, mely a szupermodern hibrid technikának köszönhetően várhatóan 550 lóerős teljesítményű, illetve 800 Nm nyomatékú lesz.

Kolesa.ru / Nikita Chuiko

Összehasonlításképp, az elődmodell C63 S csúcsváltozatát egy 4 literes biturbó V8-as erőforrás mozgatja. Ez az 510 lóerős, illetve 700 Nm nyomatékú C-osztály 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, és a gyorsulásának csak 290 km/h-nál szakad vége.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.