Nem engedték be Németországba a MÁV szerelvényét, 350 utasnak kellett leszállnia
Nem volt megfelelő műszaki állapotban a vonat, a német személyzet nem vette át. Az utasok továbbutazásáról senki sem gondoskodott.
Nem volt megfelelő műszaki állapotban a vonat, a német személyzet nem vette át. Az utasok továbbutazásáról senki sem gondoskodott.
Látványos videót tett közzé a MÁV, hogyan tarolt le mindent a kisiklott tehervonat.
Hétfőn kezdik csak el a kisiklott kocsik műszaki mentését a vasárnapi baleset után.
Mindkét vágány járhatatlanná vált és a felsővezeték-rendszer is jelentősen megrongálódott.
A záhonyi fővonalon egy-két órával is tovább tarthat az utazás.
Leszakadt a vezeték Nagykőrösön, járatkimaradás, pótlóbuszok, késések a szegedi vonalon.
Szombat hajnalban elkelt a kétszázezredik darab is a MÁV-Volán-csoport új bérleteiből.
Nagy sikerrel büszkélkedik az államtitkár a vármegye- és országbérletek kapcsán, és a MÁV korábbi bérleteladási számaival összehasonlítva tényleg erősnek tűnik az indulás.
A jegy a vonatokon csak 2. kocsiosztályon érvényes.
Egyik jegyértékesítési csatorna sem fog működni öt órán keresztül.
Szombathelyről kettő, Pécsről, Nyíregyházáról és Békéscsabáról egy-egy vonat indul.
A Volán után az állami vasutak irányítását is megváltoztatta az építési és közlekedési miniszter.
A MÁV térképen mutatja meg, hogy a romló pályaállapotok miatt hol, mennyivel lesz hosszabb a menetidő.
Elnézést kért a MÁV a malőrért, amelynek során néhány utas egy vasúti kocsiban ragadt, miután a mozdonyvezető véletlenül rájuk zárta az ajtókat.
Külön regisztrálni sem kell a díjmentes utazáshoz.
Közzétették a részleteket arról, hogyan változik a közlekedés a hosszú hétvégén és a tavaszi szünet többi napján.
A svájci cég, a Stadler Trains Magyarország a Tages Anzeigerrel közölte, nincs semmi látnivaló, mert a vasúti ágazatban a vevők és szállítók között megszokottak az olyan személycserék, amilyen most a magyar exállamtitkárral történt.
Késésekre, pótlóbuszokra számíthatnak az utazók.