Hófúvás: sokat késnek a vonatok, csak hétfőn állhat helyre teljesen a menetrend
Karcag és Tiszafüred között valószínűleg csak hajnalban indulnak útnak a vonatok. A többi érintett vonalon késésekre számíthatnak az utasok.
Karcag és Tiszafüred között valószínűleg csak hajnalban indulnak útnak a vonatok. A többi érintett vonalon késésekre számíthatnak az utasok.
Tudja, miért jó, hogy a mozdonyokra szerelt GPS-követők és internet korában élünk? Például azért, mert egy átlagos állampolgár is két kattintással olyan információkat szerezhet magának, amellyel egy kicsit átláthat a szitán.
A BKK-tól és néhány vidéki nagyvárosban már a buszon ülve megkap minden segítséget az utas az újratervezéshez, ha forgalmi okok miatt át kell szállnia, a vasúton és sok távolsági busznál viszont marad a reménykedés, ha valami nincs rendben a forgalomban.
A Budapest–Békéscsaba–Lőkösháza vonalon 30-50 percet is késhetnek a vonatok.
Műszaki hiba miatt nem jártak a vonatok a Nyugati pályaudvar és Rákospalota-Újpest között két órán át.
Engedélyt követeltek tőle, bár nem is kellett volna ilyet beszereznie.
A HÉV-kocsik döntő része régóta ütött-kopott már, de akad egy-két kivétel. Igaz, ugrásszerű minőségjavulásról azoknál sem lehet beszélni.
Elég volt egy újabb felsővezeték-szakadás, és olvasóink a hajukat tépve írtak, telefonáltak szerkesztőségünkbe, hogy elmondják, mit művel velük, állomásokon vagy vonatokon ácsorgókkal a MÁV. A vasúttársaság azonban állítja, náluk minden rendben volt, ők tájékoztattak mindenkit. Valaki nyilvánvalóan nem mond igazat, vagy egy párhuzamos világban él. Az eseten túl vagyunk, de bármikor ismét előállhat, így megnéztük, hol a hiba. Kiderült: sok hiba van.
A MÁV alkalmazottait 2017-ben 87 alkalommal érte valamilyen támadás, nem egyszer fizikai erőszak. A kalauzok szempontjából az ország nyugati, délnyugati vonalai a legbiztonságosabbak, a budapesti elővárosi vonatok pedig a legveszélyesebbek.
Utat, új csomópontokat is építenek az egykori északi járműjavítónál Budapesten, ahol az Operaház új műhelyházát és látogatóközpontját alakítják ki. A szomszédban pedig az új Közlekedési Múzeum kap helyet.
Pályafelújítás miatt módosul a vonatok menetrendje a Budapest–Pusztaszabolcs–Pécs-vonalon február 26-tól július 15-ig – közölte a Mávinform az MTI-vel.A közlemény szerint jelentős menetrendváltozásra, és pótlóbuszos átszállásokra kell számítaniuk az utasoknak a vonalon és a csatlakozó vonalakon.
Garancsi egyik cége szállíthatja a vasúti pénztárak bevételeit.
A vasúttársaság először a vandálokra fogta, hogy tönkrement az albertfalvai lift. Később már arra hivatkoztak, hogy nincs áram a működéséhez, de nemsokára állítólag működni fog a felvonó.
Homlokegyenest másképp emlékezik a Budapest–Vác-vonalon egy felsővezeték-szakadás okozta hétfő-keddi káoszra a MÁV és az utazóközönség. Az utasok szerint nem volt megfelelő az tájékoztatás, ha volt egyáltalán, a vasúttársaság viszont állítja, a Nyugati pályaudvaron minden elvárhatót megtett azért, hogy informálja az utasokat.
A pénzt 2018 és 2020 között költik el – jelentette be Révész Máriusz a lillafüredi kisvasút állomásán tartott sajtótájékoztatóján.
Hétfőn és kedden is leszakadt a felsővezeték Rákosrendezőnél, emiatt sok vonat nem érintette a Nyugatit. Tapasztalataink szerint a Nyugati pályaudvaron tanácstalan tömegek álltak, mert a vasúttársaság nem informálta az utasokat arról, hogy a járatok vagy azok egy része máshonnan indul, a MÁV-Start szerint azonban folyamatosan tájékoztattak. Ön mit tapasztalt az utastájékoztatásról?
Szinte semmi eredménye nem lesz a január elején meghirdetett észak-balatoni vasútvonal-felújításnak, mert a beruházás után is 80 km/órával cammognak majd a vonatok, az állomások többségéhez pedig nem nyúlnak hozzá. Kicsit több pénzből komoly eredményeket lehetne elérni.