#Mérlegen




„A nők igénylik, hogy ne XS-es modelleken mutassuk be a bugyikat” – nemcsak üzlet, tabudöntögetés is a Redy
 

„A nők igénylik, hogy ne XS-es modelleken mutassuk be a bugyikat” – nemcsak üzlet, tabudöntögetés is a Redy

Miért lehet jobb döntés vállalkozásként hitelt felvenni, miközben sorban állnak a befektetők? Van-e értelme a „tökéletes” termék megalkotásának, vagy ha van egy jó ötlet, többet ér gyorsan lépni és belevágni? Mennyiben különbözik az üzleti modell attól függően, hogy csokit vagy egy fehérneműt szeretnénk eladni? – a this is Redy alapítóival beszélgettünk.

Mérlegen Mérlegen


Oláh Anna: Már 20 évesen kimondtam, hogy világmárkát alapítottam az Anna Amélie-vel
 

Oláh Anna: Már 20 évesen kimondtam, hogy világmárkát alapítottam az Anna Amélie-vel

Gyerekkorában minden erejével harcolt a csipkés, fodros ruhácskák ellen, jobban vonzották a kosaras kártyák, mint a Barbie-k és soha nem gondolta, hogy divattervező lesz belőle. A Mérlegen vendége Oláh Anna, az Anna Amélie márka megálmodója volt, aki továbbra se tartja magát divattervezőnek, ruháira és táskáira inkább hordható műalkotásként hivatkozik.

Mérlegen Mérlegen



„Mi voltunk a legtapasztalatlanabbak, a legkevesebb pénzzel, mégis mi jutottunk el idáig” – a Munch a Mérlegen podcastban
 

„Mi voltunk a legtapasztalatlanabbak, a legkevesebb pénzzel, mégis mi jutottunk el idáig” – a Munch a Mérlegen podcastban

Mit jelent csótányüzemmódban túlélni? Miért érdemes konkurencia helyett partnerként tekinteni a hasonló gondolkodású vállalkozókra? Mennyi idő alatt jövünk rá, hogy „világmegváltó” ötletünk lett, és milyen előnyt jelentett a koronavírus alatt vállalkozást indítani? Wettstein Alberttel, a Munch megálmodójával beszélgettünk.

Mérlegen Mérlegen




Mérlegen: Minden, amit a vállalati hitelezésről tudni kell
 

Mérlegen: Minden, amit a vállalati hitelezésről tudni kell

Mi az a szempont, amire vállalkozóként nem gondolnánk, egy pénzintézetnek mégis fontos egy hitel elbírálása során? Mekkora mostanában a kereslet a vállalati hitelezésnél és melyik banki termékekre a legnagyobb az igény? – a Mérlegen legújabb adásában Kementzey Ferenccel beszélgettünk.

Mérlegen Mérlegen




Mérlegen: A vaj mindenképp francia, a pisztáciát nem lehet levenni az étlapról – a tökéletes croissant nyomában a Freyja alapítójával
 

Mérlegen: A vaj mindenképp francia, a pisztáciát nem lehet levenni az étlapról – a tökéletes croissant nyomában a Freyja alapítójával

Mi a különbség a magyar vásárló és a turista között? Mire figyeljünk, ha külföldön próbálnánk szerencsét az itthon már befutott cégünkkel? Hol van a határ a különleges és a túl elvont között, ha alapanyagokról van szó? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ Dormán Péterrel üzleti podcastunk új évadjának első részében.

hvg.hu hvg.hu


Mérlegen: Így fejleszd a (családi) vállalkozásodat!
 

Mérlegen: Így fejleszd a (családi) vállalkozásodat!

Milyen helyzetben vannak itthon a családi vállalkozások? Mennyire egyedi a magyar berendezkedés? Milyen megoldásokkal lehet csökkenteni a súrlódásokat? Mi a helyzet az örökléssel? És függetlenül attól, hogy családi a vállalkozás vagy sem, mikorra térhet magához a vállalati és beruházási hitelpiac? Ezekkel a kérdésekkel foglalkoztunk üzleti podcastunkban.

hvg.hu hvg.hu