szerző:
Mérlegen
Tetszett a cikk?

Miért lehet jobb döntés vállalkozásként hitelt felvenni, miközben sorban állnak a befektetők? Van-e értelme a „tökéletes” termék megalkotásának, vagy ha van egy jó ötlet, többet ér gyorsan lépni és belevágni? Mennyiben különbözik az üzleti modell attól függően, hogy csokit vagy egy fehérneműt szeretnénk eladni? – a this is Redy alapítóival beszélgettünk.

A vállalkozói szemlélete saját bevallása szerint mindig is megvolt Molnár Dórának, mégis egy menstruációs baleset kellett ahhoz, hogy saját céget alapítson. A this is Redy társalapítójával, Tasnádi Ádámmal közösen arról meséltek a Mérlegen friss adásában, mekkora lendületet adott a cég által kifejlesztett menstruációs bugyik eladásának a „műanyagmentes július” mozgalom körüli hype, hogyan mutatták be az új találmányt a vevőknek, de az is kiderül, hogy – sok vállalkozással ellentétben – nekik miért jelentett előnyt a koronavírus időszaka.

Bár termékük iránt számos befektető érdeklődött, több százmilliós ajánlatokat is kaptak, végül a hitel mellett döntöttek, és elárulták, miért nem tartják utólag se feltétlenül jó ötletnek a külső tőke ilyen formájú bevonását. Adásunkban szó lesz arról is, hol tart az a küldetésük, hogy tabukat döntögessenek a menstruációval kapcsolatban, és milyen kihívások vagy éppen vicces élmények érték őket, amikor az üzleti életben egy ennyire egyértelműen női termékkel kellett érvényesülniük.

De miért fontos a női vállalkozók támogatása? Mi az oka, hogy kevesebb nő indít saját céget, és hol tart ebben Magyarország nemzetközi viszonylatban? – ezekre a kérdésekre Juhász Katalinnal, a Visa regionális termékfejlesztési igazgatójával kerestük a válaszokat. A She’s Next program részleteiről a Visa honlapján találnak bővebb információt.

„A nők igénylik, hogy ne XS-es modelleken mutassuk be a bugyikat” – this is Redy a Mérlegenben

Miért lehet jobb döntés vállalkozásként hitelt felvenni, miközben sorban állnak a befektetők? Van-e értelme a „tökéletes” termék megalkotásának vagy ha van egy jó ötlet, többet ér gyorsan lépni és belevágni? Mennyiben különbözik az üzleti modell attól függően, hogy csokit vagy egy fehérneműt szeretnénk eladni? – a this is Redy alapítóival, Molnár Dórával és Tasnádi Ádámmal beszélgettünk.

Iratkozz fel a Mérlegen csatornájára itt: SpotifyApple Podcasts.

Vagy kövesd és hallgasd meg a HVG Podcastok műsorait az alábbi platformok bármelyikén: SpotifyApple PodcastsSoundCloudYouTube.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!