Kétmillió Teslát hívnak vissza az autopilot miatt
A Teslánál persze még egy ilyen méretű visszahívás sem jelenti azt, hogy szervizbe kell menni.
A Teslánál persze még egy ilyen méretű visszahívás sem jelenti azt, hogy szervizbe kell menni.
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
A 350 km/h végsebességű sportkocsi hátsó gumijaival gondok adódhatnak.
A szokatlan ötleteiről is híres autógyártó felesleges veszélynek teszi ki a közlekedőket?
A Toyota Supra és a BMW Z4 igen közeli rokonságban áll egymással, ez a magyarázata az egyedi visszahívásnak.
A légzsákok vezérlőpaneljének működését zavarhatják meg külső elektromos jelek, amely miatt adott esetben nem látja el a feladatát a biztonsági szerkezet.
Az amerikai közlekedésbizonsági hatóság legfrissebb tanulmánya szerint nagyon nem mindegy, hogy milyen évjáratú autóban rójuk a kilométereket.
Az amerikai közlekedésbiztonsgi hatóság új szabályozást vezetne be, hogy az emberi feledékenység ne követeljen életeket.
Egyelőre hat olyan esetről tudni, amely során a légzsákok nem működtek, amikor kellett volna.
Az Apple írásban jelezte az amerikai közlekedési hivatalnak, hogy kész részt venni a robotjárművek szabályozásának kidolgozásában.
Nem marad ki a nagy őszi visszahívási hullámból a Ford sem: a Kék Oválnak Fiestákat kell javítgatnia az Egyesült Államokban, mivel a típus oldalsó függönylégzsákjával gondok vannak.
Nem maradnak ki a visszahívási hullámból a patinás brit gyártók sem: a napokban az amerikai közlekedésügyi hatóság az Aston Martin és a Lotus bizonyos típusainál talált olyan problémákat, amelyeket a két cégnek orvosolnia kell.
Visszahívást kénytelen elrendelni az Egyesült Államokban a Mercedes: a klímaberendezésben használt gáz gyúlékonysága miatt a csillagos márka a 2013-as modellévű SL néhányszáz példányán kénytelen javítást eszközölni.
Azt senki nem szereti, ha a robotpilóta váratlanul a fékre tapos nagy sebességnél.
A BMW önkéntes visszahívási akciójában az összes amerikai i3-as érintett, sőt a kiszállításokat is szüneteltetik.
Az USA-ban ebben a kérdésben sem titkolódznak, nyilvánosak a visszahívások. Európában sok gyártó nem veri nagy dobra, ha nem tervezett, de kötelező tömeges szervizre kényszerül.
Rekordösszegű, 17,35 millió dolláros büntetést kénytelen fizetni a Toyota az Egyesült Államokban, amiért elmulasztottak időben bejelenteni egy szükségesnek vélt visszahívást a közlekedésügyi hatóságnál.