Kétmillió Teslát hívnak vissza az autopilot miatt
A Teslánál persze még egy ilyen méretű visszahívás sem jelenti azt, hogy szervizbe kell menni.
A Teslánál persze még egy ilyen méretű visszahívás sem jelenti azt, hogy szervizbe kell menni.
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
Azt senki nem szereti, ha a robotpilóta váratlanul a fékre tapos nagy sebességnél.
A 350 km/h végsebességű sportkocsi hátsó gumijaival gondok adódhatnak.
A Toyota Supra és a BMW Z4 igen közeli rokonságban áll egymással, ez a magyarázata az egyedi visszahívásnak.
A légzsákok vezérlőpaneljének működését zavarhatják meg külső elektromos jelek, amely miatt adott esetben nem látja el a feladatát a biztonsági szerkezet.
Az amerikai közlekedésbizonsági hatóság legfrissebb tanulmánya szerint nagyon nem mindegy, hogy milyen évjáratú autóban rójuk a kilométereket.
Az amerikai közlekedésbiztonsgi hatóság új szabályozást vezetne be, hogy az emberi feledékenység ne követeljen életeket.
Egyelőre hat olyan esetről tudni, amely során a légzsákok nem működtek, amikor kellett volna.
A BMW önkéntes visszahívási akciójában az összes amerikai i3-as érintett, sőt a kiszállításokat is szüneteltetik.
Az Apple írásban jelezte az amerikai közlekedési hivatalnak, hogy kész részt venni a robotjárművek szabályozásának kidolgozásában.
Rekordösszegű, 17,35 millió dolláros büntetést kénytelen fizetni a Toyota az Egyesült Államokban, amiért elmulasztottak időben bejelenteni egy szükségesnek vélt visszahívást a közlekedésügyi hatóságnál.
Nem maradnak ki a visszahívási hullámból a patinás brit gyártók sem: a napokban az amerikai közlekedésügyi hatóság az Aston Martin és a Lotus bizonyos típusainál talált olyan problémákat, amelyeket a két cégnek orvosolnia kell.