1200 lóerős őrület: hibrid biturbó V8-cal támad a legújabb Corvette
Elgurultak a Chevrolet gyógyszerei, hamarosan érkezik a Corvette minden korábbinál erősebb abszolút csúcsmodellje.
Elgurultak a Chevrolet gyógyszerei, hamarosan érkezik a Corvette minden korábbinál erősebb abszolút csúcsmodellje.
Kategóriájában nincs gyorsabb a Nordschleifén a Xiaomi SU7 Ultránál.
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
A szedán és kombi formában támadó új Audi RS5-nek már javában zajlik a Nordschleifén történő tesztelése.
A Ford Mustang GTD a Nordschleife valaha készült leggyorsabb sorozatgyártású amerikai autója, de a Porsche 911 GT3 RS azért még mindig gyorsabb nála.
A Nordschleifén egy raliautókat idéző új sportos Golf határait feszegeti a Volkswagen.
Barcelonában tartották meg a legdurvább Porsche Taycant is simán verő Xiaomi SU7 Ultra európai premierjét – ott voltunk, mutatjuk mit láttunk.
Biztonsági okok miatt a Zöld Pokolban mostantól már csak autósok vehetnek részt a nyílt napokon. A motorosok kapnak összesen négy napot egy évben, hogy használják a pályát.
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
Itt a megoldás azok számára, akik a Porsche 911 GT3 RS-t esetleg nem találják kellően gyorsnak.
Az Eifel hegység brutális vonalvezetésű 20,832 kilométeres aszfaltcsíkját nagy tempóval megélni és sikeresen túlélni egyaránt földöntúli élmény. Az eszeveszett tempójú és nem kicsit veszélyes versenypályás élményeket egy kis japán méregzsákkal, a GR Yaris-szal zsebeltük be.
A Nordschleife közelében futottunk össze a hivatalosan egyelőre még le nem leplezett Hyundai Ioniq 6 N-nél.
A Mercedes-AMG One az első sorozatgyártású közúti autó, mely 6 perc 30 másodpercnél rövidebb idő alatt ért körbe a Nordschleifén.
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
A Nordschleife leggyorsabb kompaktjaként jegyzett Audi az eddiginél jobb illatélménnyel kecsegtet.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a gyakorlatban a 782 lóerős Panamera Turbo S E-Hybrid szupergyors köre a Nordschleifén.
A most leleplezett Panamera Turbo S E-Hybrid kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
A rekorderős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt RS Q8 performance alapára bőven 60 millió forint felett alakul.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M3 CS csak minimálisan lassabb az erősen limitált szériás M3 CSL-nél.
A Lotus Evija a Nordschleifén bizonyította be, hogy milyen elképesztő sebességre képes.