Nem kell ide turbó: szívómotorral szaggatja az aszfaltot az új Porsche 911 GT3 RS
Hivatalosan is bemutatkozott a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsija, az igencsak izgalmas 911 GT3 RS.
Hivatalosan is bemutatkozott a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsija, az igencsak izgalmas 911 GT3 RS.
A jövőben már egyetlen olyan Porschét sem lehet kapni, amibe gázolajat kell tankolni.
A németek eddig féltve őrizték az autó minden titkát, a napokban viszont kiszivárgott egy fotó a gyártósoron összeszerelt autóról.
Az orosz Aksyonov Nikita feltette a kérdést: mi lesz, ha már minden gyártó készített SUV-ot? Akkor jön majd a furgonláz.
A tervek szerint olyan platformot fejlesztene az Audi és a Porsche, amire mindkét cég tud majd elektromos autót építeni.
Az ikonikus autógyártókról el sem tudjuk képzelni, hogy ne négykerekű járműveket készítsenek, pedig a motorok terén is gyönyörű dolgokat alkothatnának.
Van szerencsénk bemutatni a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsiját, ami turbó nélkül is elképesztő produkciót ad elő.
Erőhiányban abszolút nem szenved ez a négykarikás sportautó, aminek nem sok ellenfele lehet az utcákon. Vagy inkább a versenypályákon.
Az IG Metall hétfőn figyelmeztető sztrájkot is tartott, hogy nyomatékosítsa álláspontját.
Színes egyéniségnek ugyan nem nevezhetők ezek a kicsit unalmasan fehér sportkocsik, vezetésük során viszont garantáltan senki sem fog unatkozni.
A kanadai rendőrség az interneten kért segítséget az elkövető beazonosításához.
A német gyártó első tisztán elektromos autója ár és tudás tekintetében is komoly riválisa lehet a Model S-nek.
Ennek a különleges 911-esnek a készítői egy kicsit mintha a jövőbe láttak volna. Arról pedig csak sejtéseink lehetnek, hogy a megajándékozott hölgy mennyire örült neki karácsonykor.
A Porsche Múzeum szakijai három éven át dolgoztak azon, hogy a világ egyik legidősebb Porsche 911-ét felújítsák.
A Porsche elektromos autóihoz gyárthatnak majd itt összetevőket.
A Porsche 924-et még 1991 januárjában lopták el egy mozi parkolójából, nemrég azonban megtalálták a rendőrök. Nem túl szép állapotban.
A stuttgarti székhelyű cég néhány éve még kizárta, hogy valaha elektromos autót gyártsanak, ehhez képest most egy merőben más elképzeléssel álltak elő.
Ez a német prémiumautó nem tudja eldönteni magáról, hogy mi akar lenni, kanyarvadász sportkocsi vagy hegyeket mászó terepjáró. Ezért szinte lehetetlenre vállalkozik, és egyszerre mindkét kihívásnak megpróbál megfelelni. Vázoljuk, hogy mekkora sikerrel.
Ez a sportkocsi kiválóan társítja egymással a régimódi külcsínt a legmodernebb technológiákkal.
Ezerkettes normál Lada, 2107-es alap kocka Lada, Samara - nos, ebben a válogatásban egyetlen ilyen szovjet tucatautó sem szerepel.