Gyakorlatilag megsemmisült a Porsche az Isle of Manen
A Porsche 911 GT3 RS óriási sebességgel térhetett le az útról, és ez a "végeredményen" is igen jól látszik.
A Porsche 911 GT3 RS óriási sebességgel térhetett le az útról, és ez a "végeredményen" is igen jól látszik.
Hanghatás szinte semmi, az autók lomhák, de végre van test-test elleni küzdelem és amúgy remek családi program egy Formula E rendezvény. Berlinben ismerkedtünk meg közelebbről az elektromos Forma 1-gyel.
Ezen a képen lényegében minden eddig kijött és hamarosan érkező elektromos autó, és annak töltési módja, illetve hatótávja fel van tüntetve.
Az első modell, amely a háború után a német sportautó márka nevén megjelent, a 356 „No. 1” Roadster volt, 1948 június 8-i dátummal.
Marchionne nem is olyan rég még teljesen más véleményen volt az ágaskodó lovacskás SUV-ról.
A Formula–E történetének eddigi legnagyobb változása, megújulása előtt áll. Vázoljuk, hogy milyen a következő szezonra szánt elképesztő, új elektromos versenyautó.
A városi terepjárók károsanyag-kibocsátását is manipulálták, ezért hívja vissza őket a német közúti közlekedési hatóság (KBA).
Itt nincs semmi félrebeszélés: ez a zuffenhauseini járgány egy kőkemény sportgép, amit csak zárt pályán lehet használni.
A Hermes Speedster egy gyönyörű motorcsónak.
A tajvani férfi annyira felhúzta magát a Porsche hozzáállásán, hogy úgy döntött, bosszút áll.
A sofőr a német autópályán egy Porsche 911 GT3 RS volánja mögött nyomta tövig a gázt. Nem volt messze az autó végsebessége sem.
A Porsche az elkövetkezendő években néhány igen izgalmas új modellel fog előrukkolni.
Ezzel a sportos divatterepjáróval akár teljes csendben és lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás mellett is közlekedhetünk.
Van amikor a kevesebb a gyakorlatban bizony több, és most már tudjuk, hogy ez a mondás alapvetően a Porschékra is igaz.
Az igazán ritkaságnak számító sport- és luxusautók hazai piaca is komoly felfutást mutat az elmúlt években és nagyon úgy tűnik, csak a gyártók sokszor szándékoltan limitált kibocsátása fogja vissza az értékesítési számokat.
A félelem megvan mindkét oldalon, attól függ, éppen ki vezet.
Német lapok úgy tudják, a motorok fejlesztéséért felelős vezetőt, Jörg Kernert helyezték előzetes letartóztatásba.
Harminc ügyész és százhatvan rendőr mozgósították, összesen tíz helyszín tartottak házkutatást a VW 2015 szeptemberében kezdődött dízelbotrányával összefüggésben.
A jövő szezontól újabb két erős európai gyártó csatlakozik az elektromos autók Forma–1-éhez.
A Renault Mégane RS Cup sofőrje 200 km/h-s tempó felett egy közeledő autóra lett figyelmes a visszapillantóban.