Érezték a méhkeréki rendőrök, hogy a Romániába tartó Porschéval nem stimmel valami
Méhkeréknél akarta átlépni a magyar–román határt egy román férfi, aki személygépkocsikat szállított.
Méhkeréknél akarta átlépni a magyar–román határt egy román férfi, aki személygépkocsikat szállított.
Már nem kell sokat várnunk arra, hogy a német márka első elektromos autója begördüljön a szalonokba.
A Porsche töltőoszlopain rögtön az első naptól kezdve fizetni kell majd az áramért.
Nagy autó a Porsche Cayenne, de a busz még nagyobb.
Ennek a kabriónak nemcsak a teljesítményét növelték meg, hanem a belterét is felcicomázták.
Lássuk, hogy jelenleg mely autómárkák képviselik a legnagyobb értéket! A Tesla egyelőre nincs a top10-ben, de nagyon jön fel.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy az idei Genfi Autószalon egyik legfurcsább autója ez a svájci járgány.
A Mission E Cross Turismo egyelőre csak tanulmányautó, de a Model X riválisa akar lenni.
Csak vesztesei lennének – mondják a németek.
Az A6-os a VW-konszern legsportosabb márkájától, a Porschétól kapja a legerősebb technikát.
Stefan Weckbach szerint az elektromos Porsche jobban bírja majd a gyorsulást, mint a Model S.
A légi Porsche önvezető lenne, és nem kell hozzá engedély.
Hivatalosan is bemutatkozott a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsija, az igencsak izgalmas 911 GT3 RS.
A jövőben már egyetlen olyan Porschét sem lehet kapni, amibe gázolajat kell tankolni.
A németek eddig féltve őrizték az autó minden titkát, a napokban viszont kiszivárgott egy fotó a gyártósoron összeszerelt autóról.
Az orosz Aksyonov Nikita feltette a kérdést: mi lesz, ha már minden gyártó készített SUV-ot? Akkor jön majd a furgonláz.
A tervek szerint olyan platformot fejlesztene az Audi és a Porsche, amire mindkét cég tud majd elektromos autót építeni.
Az ikonikus autógyártókról el sem tudjuk képzelni, hogy ne négykerekű járműveket készítsenek, pedig a motorok terén is gyönyörű dolgokat alkothatnának.
Van szerencsénk bemutatni a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsiját, ami turbó nélkül is elképesztő produkciót ad elő.
Erőhiányban abszolút nem szenved ez a négykarikás sportautó, aminek nem sok ellenfele lehet az utcákon. Vagy inkább a versenypályákon.