Tudta, hogy Pécsett szuperdrága Ferrarikat és Porschékat gyártanak?
A dél-magyarországi nagyvárosban világszínvonalú sportautógyártás zajlik, melyről csak kevesen tudnak.
A dél-magyarországi nagyvárosban világszínvonalú sportautógyártás zajlik, melyről csak kevesen tudnak.
A német gyártó prémiumkategóriás divatterepjárója a jelek szerint igen jó erőben van és trakcióból sem szenved hiányt.
A dízelek halottak? Épp ellenkezőleg, nagyon pörögnek, legalábbis bizonyos esetekben - például a német prémiumgyártók tálalásában.
Ez a hipersportautó nemcsak azért különleges, mert nagyon ritka, hanem azért is, mert egyedi fényezése szinte mágnesként vonza magára a tekintetet.
A libabőröztető boxerhangot a jövőben egyre ritkábban lehet majd hallani, avagy támadnak a zuffenhauseni elektronok.
Egy brit reptéri kifutópályán olyan autóritkaságok adtak egymásnak randevút, melyeket közúti forgalomban igen ritkán vagy egyáltalán nem láthatunk.
Kiderült, hogy a német prémiumgyártó abszolút felsőkategóriás újdonsága a szomszédban gördül majd le a gyártósorokról.
Íme egy külcsín tekintetében régimódinak ható járgány, mely a lemezei alatt abszolút 21. századi technikát rejt.
A következő videóban végül is, semmi extra nincs, bármelyikünk élete lehetne. De sajnos nem az.
Az ikonikus német sportkocsi következő generációját már javában tesztelik. Mutatjuk, hogy hogyan.
A prémiumkategóriás autók és sportkocsik piacán igen komoly árréssel dolgoznak a gyártók. Mutatjuk, hogy pontosan mekkorával!
Egészen elképesztő, hogy egy belsőégésű motor nélküli sportkocsi manapság már milyen teljesítményre és sebességre lehet képes.
A német gyártó érkezőben lévő új SUV-ja minden korábbinál erősebb lesz. És egyben rendkívüli módon polgárpukkasztó.
A zuffenhauseni sportmárka tervezői vélhetően gyorsan a szívükhöz kaptak, amikor először rápillantottak erre a távol-keleti autóra.
Ez a sportkocsi nagyon becsapós, hiszen évtizedekkel korábbi modellnek tűnik, pedig a réginek tűnő lemezek alatt a legmodernebb technika rejtőzik.
A német gyártó ezen ikonikus modelljét az ígéretek szerint közúton legalább akkora élmény vezetni, mint versenypályán.
A német gyártó puttonyos nagyautójával igen gyorsan célba juttathatók a különböző szállítmányok.
Az 1965-ben gyártott autónak minden alkatrésze eredeti, a gumija több mint fél évszázada van a felnin.
Elsőre nem is tűnik rossz üzletnek a maga 5,2 millió forintos árával, de nem véletlenül kerül ennyibe.
A hangmérnökök mikrofont dugtak a kipufogóhoz, hogy kiderüljön, melyik autónak van a legvadítóbb hangja.