Időkapszulaként csábít vásárlásra ez a 41 éves cuki francia kisautó
Ezzel a remek Renault 4-gyel az elmúlt több, mint négy évtizedben kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
Ezzel a remek Renault 4-gyel az elmúlt több, mint négy évtizedben kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a tavaly Európában a harmadik legnépszerűbb elektromos autóként jegyzett Dacia Spring 2024-es verziója, mely friss dizájnnal, kellemesebb utastérrel és nagyobb tudással veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját.
A Renault román márkája a közeljövőben várhatóan egy elérhető árú új szabadidő-autóval rukkol elő.
A francia vállalat hamarosan olyan akkumulátorokat állít hadrendbe, amelyek cellái részben Magyarországon fognak készülni.
A cég éves kapacitása 5 millió motor.
A Renault 5 E-Tech szupersportos verziójaként debütált az Alpine első villanyautója – alaposan körbefotóztuk.
A Renault már jól ismert öntöltő hibrid technikájával felvértezett Jogger Hybrid 140-nek alaposan megkérik az árát.
A legújabb francia elektromos kisautó első körben drágább változatban lesz elérhető, az olcsóbb alapverzióra egy picit még várnunk kell.
A francia gyártó alacsony tömegű középkategóriás szabadidő-autójában normál hibrid hajtáslánc található.
Az immár 10 éves aktuális Suzuki Vitaránál alacsonyabb indulóáron nyit a kétféle hibrid változatban is készülő, akár 1300 kilométeres hatótávú teljesen új Dacia Duster, melyet nemcsak aszfalton vezettünk, hanem kemény terepen is megkínoztunk.
A megújult elektromos kisautó első példányait ősszel vehetik át a megrendelők.
A legfrissebb Renault Capturt olyannyira átdolgozták, hogy faceliftes helyett akár vadonatúj modellnek is gondolhatjuk a kis franciát.
Megkezdődött a vadonatúj francia SUV kupé hazai forgalmazása, jövünk az árakkal.
Látványos külső dizájnnal, igen tágas utastérrel, 625 kilométeres hatótávú elektromos hajtáslánccal és hangparancsra dinamikusan áttetszőséget váltó gigantikus panorámatetővel támad az általunk Málaga környékén kipróbált vadonatúj Renault Scenic E-Tech 100% electric.
Ilyen az, amikor nem a hatalmas teljesítményű motor vagy az elképesztő kanyarvételi sebesség csal mosolyt az arcunkra egy nyitható tetejű kocsi kapcsán.
Komoly európai szövetségeket hozhat össze a kínaiak elleni védekezés.
A Renault román márkájának első hibrid modellje egy kicsit sportosabbá vált.
Az eredeti modell célja is hasonló volt: jó áron kínálni használható városi autót.
Az elektromos hajtású Scenic elnyerte a zsűri tetszését.
A közös konkurencia még a legnagyobb ellenfeleket is egy platformra hozhatja.