Magyarországon a legnagyobb és legdrágább Dacia, a vadonatúj Bigster
A Dacia Bigster első körben három különböző hajtáslánccal érhető el hazánkban.
A Dacia Bigster első körben három különböző hajtáslánccal érhető el hazánkban.
Az elképesztő formájú Renault Filante Record nem a leggyorsabb, hanem a leghatékonyabb szeretne lenni az elektromos járgányok között.
Rekorddöntésre készülnek vele.
Szívó motor 4 hengerrel, turbós benzines 3 cilinderrel, villanymotor 625 kilométeres hatótáv ígérettel. Két hibrid és egy elektromos Renault szabadidő-autót próbáltunk ki, teszten a Symbioz, a Rafale és a Scenic.
A Duster nagy testvérében található a Dacia valaha készült legerősebb motorja.
A múltidéző külsejű, de modern technikájú Twingo E-Tech electric ára 20 ezer euró alatt fog alakulni.
A francia gyártó látványos külsejű kis villanyautója kétféle teljesítményszinttel debütál hazánkban.
Kis tömeg, erősebb turbómotor és kéziváltó a Mitsubishi Colt limitált szériás új verziójában.
A Renault szupermodern elektromos formában támasztja fel a legendás kis R5 Turbót.
Nemcsak aszfalton, hanem sárban és hóban is rendesen meghajtottuk a teljesen új Dacia Duster összkerékhajtású csúcsmodelljét. Vázoljuk, hogy mit tud az elődjénél kívül-belül sokkal menőbb román SUV.
A Renault román márkájának népszerű szabadidő-autója mostantól 300 ezer forinttal drágábban kapható.
A polgári kis villanyautó, a Renault 5 E-Tech szupersportos csúcsverziója Alpine A290 néven támad, és olyan sportosan könnyed vezetési élménnyel szolgál, mely igazi kincs a gigantikus és ólomnehéz rombolók által uralt piacon. A kevesebb több tipikus esete.
Ezt az éppen új gazdára váró kiváló Renault Avantimeot eddig lényegében nem is használták.
Állami támogatással akár 5,7 millió forintból is megúszható a Kínában gyártott mini elektromos autó.
A francia gyártó a nemrég debütált Renault 5 után egy újabb múltidéző szupermodern kisautóval rukkolt elő.
Az Alpine A110 R Ultime a világ legdrágább négyhengeres személyautója.
Úgy tűnik a francia cég nem mondott le a Twizy által korábban képviselt formavilágról.
Megérkezett a Duster nagytestvére, mely az eddig készült legnagyobb és legerősebb Dacia.
A Renault Rafale összkerék-hajtású új plugin hibrid csúcsmodellje 6,4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Többször felvetődött már, hogy az autóiparban is kéne egy Airbus típusú európai összefogás.