Akár betonkeverőt is lehetne szállítani ezzel az új Suzuki Vitarával
Mutatunk egy vadonatúj változatot az éppen a napokban ráncfelvarrt új esztergomi modellből.
Mutatunk egy vadonatúj változatot az éppen a napokban ráncfelvarrt új esztergomi modellből.
Amennyiben néhány alapelvet sikerül betartani, még egy kis autóval is meglepően sok csomagot vihetünk magunkkal.
A Q termékcsalád új csúcsmodellje már rendelhető, és az első példányok még augusztusban megérkeznek a hazai kereskedésekbe.
Már nem kell sokat várnunk a ráncfelvarráson átesett és számos új funkcióval felvértezett Vitara hazai forgalmazásának megkezdésére.
A nagyközönség először az októberi Párizsi Autószalonon láthatja majd élőben a cseh újdonságot.
Ez az új kompakt prémium divatterepjáró igen jól mutat, és erőhiányban sem igazán szenved.
A zuffenhauseni gyártó négy év után felfrissítette népszerű kompakt divatterepjáróját.
A négykarikás német prémiumgyártó most végre hivatalosan is leleplezte sokak által várva várt kompakt SUV modelljét.
Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
Egyre szaporodnak a márkánál az elsőkerék-hajtású modellek. Kellene velük kezdeni valamit, hogy a sportos imázs nehogy lekopjon a márkáról.
Idéntől szigorúbb törésteszteken kell átesniük az új autóknak, mutatjuk, hogy a legfrissebb modellek hogyan teljesítettek.
Már nem kell sokat várnunk a kupés húrokat megpendítő cseh divatterepjáró hivatalos leleplezésére.
430-470 lóerősnek ígérkezik a sportos Q8-as, de nyugalom, lesz ennél jelentősen erősebb változat is.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Az USA-ban többször láttuk már, hogy a rendőrség sem habozik alkalmazni ilyen filmekbe illő technikákat.
Ennek a sportautónak nem okoz gondot, ha aszfalt helyett például egy tavon kell közlekednie.
Egy kínai videón látható, mondjuk úgy, extrém tesztelés közben egy Audi Q5-ös.
T-Cross, T-Roc, Tiguan, Tiguan Allspace és Touareg – ezzel az 5 SUV modellel képviseli magát a Volkswagen az európai piacon.
Az érintett autókba olyan kormány került, mely nem kompatibilis a részleges önvezető funkcióval.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.