41 év után ismét frissítenek a Lada Niván, íme a 2019-es modell
Az AvtoVAZ elérkezettnek látta az időt arra, hogy ismételten felvarrja a több évtizedes múltra visszatekintő modell ráncait. Óvatosan cselekedett.
Az AvtoVAZ elérkezettnek látta az időt arra, hogy ismételten felvarrja a több évtizedes múltra visszatekintő modell ráncait. Óvatosan cselekedett.
Ezzel a Jaguarral a német autópályán akár 300-nál is jelentősen gyorsabban száguldhatunk.
Hamarosan jön a spanyolok legnagyobb szabadidő-autója, amely a szokásoknak megfelelően egy földrajzi helyről, a katalán város Tarragona régi, római elnevezéséről kapta nevét.
A Németországban gyártott új sportos divatterepjáró első példányát jó néhány ezer kilométerrel arrébb várja a tulajdonosa.
Egy ennyire örökélet-autót leváltani elég komoly vállalkozás.
A hatalmas divatterepjáró végig stabilan viselkedett, de talán nem pont városban kellene ily módon feszegetni a határait.
Megmutatták a franciák újdonságukat, amely Oroszországban fog készülni.
Az olasz gyártó felfrissítette a retró húrokat megpendítő 500-as modell crossover verzióját, mely mostantól új motorokkal készül.
Az évente 160 ezer járművet gyártó hazai üzemben megkezdték a szalonokba ősszel begördülő új kompakt divatterepjáró gyártását.
A helyszín a tesztre pedig mi más is lehetne, mint a Nürburgring.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka először 5-ről 4 hengerre váltott, most pedig itt az első ennél is kevesebb hengeres motorja.
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
A sportos SUV-k piaca is nagyon megerősödött érdemes termékeket fejleszteni rá a nem prémium márkáknak is.
Ez a gigantikus divatterepjáró közel 2,3 tonnát nyom a mérlegen, de ehhez passzolóan erős motor került bele.
Ez az új Brabus azoknak készült, akik nem igazán elégedettek a típus legerősebb gyári AMG kivitelével.
Erősödik a kkv-k szerepe mind a magyar, mind az európai piacot tekintve.
Itt a megoldás azok számára, akik a nagytestű divatterepjárót eddig gyengének érezték: a benzin- és a dízelmotorok is erősebbek lettek.
A bajor gyártó semmit sem bíz a véletlenre, és extrém körülmények mellett teszteli a hamarosan hivatalosan is bemutatkozó hatalmas divatterepjárót.
A wolfsburgiak már a hivatalos leleplezés előtt rengeteg információt megosztottak a T-Crossról.
Igény talán lenne rá, de ez már annyiba kerülne, amit a célközönség nem fizetne ki egy Daciaért.