Visszatért az élet a Saab svédországi gyárába, ahol nem akármilyen autók készülnek
V8-as különlegességek kerülnek ki a trollhattani üzemből.
V8-as különlegességek kerülnek ki a trollhattani üzemből.
A svéd vállalat bejelentése alapján Magyarország a legújabb, áttervezett és modernizált E típusvariáns iránt érdeklődik a Honvédség második Gripen-zászlóaljának felállításához.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Aligha jár rosszul anyagilag hosszú távon az a befektető, aki bevásárol a hadiipari óriások részvényeiből. Fontos az időzítés, mert a papírok érzékenyen reagálnak a háború eseményeire.
Ahol nyáron komp jár a tengeren, ott a svédek a hosszú téli hónapokra normál közutakat alakítanak ki a jégen. Szögesgumis kalandjaink a Toyota RAV4 vadonatúj GR Sport verziójával, mellyel a történelmi látványosságok mellett a Facebook hatalmas szerverparkjához is elautóztunk.
A tajvani importőr dacol a tényekkel, és életben tartja az egyedi márkát.
A kocsi a kertben állt, amikor egy nagyobb puffanásra lett figyelmes a tulajdonosa. Behorpadt motorháztetőt és üvegszilánkokat talált a helyszínen.
A kínai okostelefon-gyártó veheti meg a Saab jelenlegi tulajdonosát.
A svéd márka szinte ismeretlen szabadidő-autója a ritkasága miatt egész jó áron megy gyűjtői autóként.
Az ötödik kerék nem a kormány- és nem is a pótkerek, hanem egy, az úton gördülő speciális kerék.
Mutatjuk, hogy az 50-es évek közepén milyen sportautókat készítettek a britek, a svédek és a németek.
Ez konkrétan az az autó, ami utolsóként hagyta el a jobb sorsra érdemes Saab-gyárat.
Ez az új elektromos autó ki tudja segíteni lemerülés közeli társait, ráadásul a külseje tele van napelemekkel.
A fekete Saab sofőrjének rossz a lelkiismerete, ezért nyilvános levélben kér elnézést a szerencsére baleset nélkül végződött kihágásért.
A gyártó tisztában van azzal, hogy nincs mindenkinek több millió eurója egy új sportkocsira. Így a legújabb modell "csak" 1 millió euróba fog kerülni.
Alig két napig tart felállítani, és állítólag nagyon biztonságos.
Furcsa érzés lehetett egy pár sílécen állva az orosz négykerekű tetején szelni a levegőt. Íme egy repülő finn, aki Häkkinen, de nem a Forma–1-ből lehet ismerős.
Erdogan elnök régi nagy álma, hogy saját autómárkájában autózhasson, és úgy tűnik a pénz nem akadálya az ötletének.
A hazánkban is rendszerben álló vadászbombázó második generációjának számító Gripen E még júniusban végezte el az első repülését, de a légi tesztek csak nemrég jutottak abba a fázisba, hogy szuperszonikus sebességre kapcsolják a gépet.