Önnek is villamosozni lesz kedve, ha megnézi ezt a videót
A svájci olasz kanton fővárosa is új vasútvillamosokat vett. A Stadler pedig szédületes látványvideót készített hozzá.
A svájci olasz kanton fővárosa is új vasútvillamosokat vett. A Stadler pedig szédületes látványvideót készített hozzá.
Egyelőre nem tudni, milyen válaszokat kapott a Miniszterelnökséget vezető miniszter, az viszont biztosnak látszik, hogy Orbán Viktor hódmezővásárhelyi látogatásán egyeztetnek a beruházásról.
Egy vasúti tesztpálya kelet-magyarországi létesítését mérlegeli a svájci Stadler Rail – mondta a Világgazdaságnak Peter Spuhler, a csoport tulajdonosa.
Lázár azt állította, hogy a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő vonalra szánt kocsik közel kétszer annyiba kerülnének, mint azt eredetileg tervezték, de ezt a járműgyártó cég és a fejlesztési minisztérium is cáfolta. Most úgy tűnik, Brüsszelen múlhat a projekt sorsa.
A Stadler járműgyártó cég szerint Lázár János hétfői közleményében pontatlan és félrevezető információk jelentek meg a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszerről. A miniszter azt állította, hogy a vonalra szánt kocsik kétszer annyiba kerülnének, mint eredetileg tervezték.
A Szeged és Hódmezővásárhely között közlekedő tramtrain járművein WC is lenne, ha ennek felárát kifizetik. Szerevényenként több százmillió forint pluszról van szó – derül ki a Délmagyarország cikkéből.
Ahogy várható volt, emeletes vonatokat gyárt a MÁV-Startnak a Stadler. A Flirt után KISS is lesz már a vasútnál.
A közlekedési portálokon és fórumokon régóta pedzegették már, hogy a Stadler nyeri a MÁV-START nagy kapacitású motorvonatok beszerzésére kiírt pályázatát.
300 milliárd forintba kerülne a HÉV-vonalak és a teljes járműpark felújítása, a Magyar Idők már a Stadler által gyártott Flirt vonatok egyik modellváltozatával is hírbe hozta a felújítást.
Megérkezett Svájcból Magyarországra a MÁV-START századik Flirt motorvonata, amelyet várhatóan augusztusban állítanak forgalomba – közölték pénteken. 2013 őszén kötöttek a svájci Stadler Bussnang AG-vel 42 ilyen villamos motorvonat gyártására, ebbe tartozik bele a most megérkezett szerelvény. Ha az összes itt lesz Magyarországon, akkor 102 darabosra nő a Flirt-flotta.
Forgalomba állt hétfőn a Budapest-Vácrátót-Vác és a Budapest-Vác-Szob vonalakon a MÁV-START huszonegyedik új motorvonata, egy alacsonypadlós Flirt. A Stadlerrel korábban 42 szerelvény gyártásáról írtak alá szerződést. A flotta fele már megérkezett, a hiányzó járműveket legkésőbb 2015. szeptember végéig átadják – ígérik.
Mélyen ár alatt eladó az egykori Stadler FC akasztói stadionja, 220 millió forintért hozz is lehet jutni. Igaz, költeni is kell rá bőven, ha valaki eredeti funkciójában akarja használni.
A 2006-ban 11 milliárd forintért vásárolt szerelvények fele már szolgálatképtelen. Ráadásul a karbantartással megbízott Stadler elállni készül a MÁV-Starttal kötött szerződésétől.
A motorvonat annak a négydarabos flottának az első járműve, amelyről a GYSEV és a Stadler még 2012 áprilisában írt alá szállítási szerződést.
Orbán Viktor miniszterelnök és Peter Spuhler, a Stadler Rail-csoport tulajdonos vezérigazgatója a cég új szolnoki üzemében.
Magyarországnak munkából és termelésből kell megélnie, a küzdelmes két és fél év után pedig megindul a gazdaság a növekedés felé – többek között erről beszélt Orbán Viktor a Stadler új üzemrészeinek felavatásán.
A MÁV-START-nak 42, a GYSEV-nek pedig 6 elővárosi motorvonatot szállít a Stadler - az erről szóló finanszírozási és szállítási szerződéseket kedden írták alá Budapesten.
Érkezett ajánlat a MÁV-Start motorvonatok beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárására, amelynek beadási határideje csütörtökön 10 órakor járt le.
Leszegett fejjel köti a kormány a stratégiai megállapodásokat az itt lévő multikkal, a következő sorozatban egyebek mellett a Tesco és az IBM avanzsál partnerré.
A kormány szerdán újabb magyarországi nagybefektetőkkel való stratégiai megállapodás megkötéséről döntött, az erről szóló határozatokat a Magyar Közlöny legújabb száma tartalmazza.