A koronavírus sem igazán lassította a Teslát
A továbbra is nyereséges amerikai vállalat eladási adatai minimálisan romlottak.
A továbbra is nyereséges amerikai vállalat eladási adatai minimálisan romlottak.
Az amerikai gyártó nagyobb méretű elektromos szedánjával mostantól minden korábbinál nagy távolság tehető meg egy feltöltéssel.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
Az amerikai vállalatnak soha nem volt még ilyen sikeres első negyedéve, ha a legyártott autók mennyiségét nézzük.
Aszfalton általában brillírozni szokott az amerikai villanyautó, de mi a helyzet olyan terepen, ahol igazából a lovak érzik otthon magukat?
A Taycan Turbo S nem a nagy hatótávról, hanem sokkal inkább az elképesztő menetdinamikáról szól.
A nemrégiben gyártásba került Model Y-nal egész komoly távolságot lehet megtenni két töltés között.
Még dohányoztak, naponta majdnem 10 ezer forintot költöttek cigarettára. Egy idő után felmerült bennük, hogy mást is vehetnének a pénzből.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Time magazin egy csokorba gyűjtötte azokat a kütyüket, melyek egy-egy tulajdonságuk miatt kiemelkedtek a mezőnyből és ezért a szakma és a fogyasztók is szívesen emlékeznek rájuk. A listán az Apple okosórája és a Nintendo Switch konzol is helyet kapott.
A német gyártó nem titkoltan sokkal inkább a sportautós menetteljesítményekre és nem annyira a hatótávra hegyezte ki a Taycant.
Az újkori áránál jelentősen kevesebbet kérnek el ezért a 4 éves szegedi Model S-ért.
Hasonló felvételeket az olajválság idején láthattunk, csak akkor még nem villanyautók álltak kígyózó sorokban.