Az utolsó Trabik egyikét kevesebb mint 2 ezer kilométerrel árulják
A gyártás legvégén készült kétütemű Trabant 601 S de Luxe-ot eddig alig használták.
A gyártás legvégén készült kétütemű Trabant 601 S de Luxe-ot eddig alig használták.
Kétütemű füstös időutazásra hív ez a lényegében vadonatúj Trabant 601 S.
Ennek a remek állapotú kétütemű NDK "csodának" alig 230 kilométer az eddigi átlagos éves futásteljesítménye.
120 ezer négyzetméteren több mint ezer jármű tekinthető meg a hétvégi AMTS kiállításon, mutatunk jó néhány érdekességet.
Ebben a Trabiban egy az alapmodellénél közel 2,5-szer erősebb versenymotor rejtőzik.
A kevesebb, mint 50 ezer kilométert futott NDK kisautó élete során végig egy magyar család tulajdonában volt.
Könnyen kiszámolható, hogy az NDK kisautóval évente átlagosan csak ezer kilométert tettek meg.
Az elmúlt 33 esztendőben meglehetősen keveset volt szolgálatban ez az NDK kisautó.
Az eredeti állapotú régi NDK kisautót csak rövid utakra használta első tulajdonosa.
Kíváncsiak lennénk, hogy Elon Musk mit szólna ennek a maga nemében igen különleges pickupnak a láttán.
A kétütemű NDK kisautót az elmúlt évtizedekben nem használták túl sokat.
Ha hamisítatlan kétütemű életérzésre vágyik, akkor nincs is jobb választás ennél az utolsó szériás NDK járgánynál.
Gyorsan körbejárta a világháló hazai fertályát az eladó zöld Trabant, amely iránt a vártnál sokkal nagyobb érdeklődés mutatkozik.
Az NDK autógyártó messze legnépszerűbb típusa szinte csak úgy ontja magából a füstöt, de egyszerűen nem lehet nem szeretni.
Az egyik egy vérbeli 21. századi high-tech kütyü, a másik pedig egy igazi időgép, mely egyenesen az NDK-ba repít vissza. De a kettő nagyon hasonló összegbe kerül.
Ennek a nyitható tetős kelet-német csodának alaposan megkérik az árát, de a típus elvakult rajongói számára vélhetően simán megér ennyit a hamisítatlan NDK feeling.
A kereken 30 esztendős NDK technikának alaposan megkérik az árát, cserébe viszont nagyon megkímélt portéka lehet a miénk.