Sok mindenki kérhet kártérítést a Volkswagentől
Az autótulajdonosok és -bérlők azért, mert csökkent az autójuk értéke, és magasabb lehet a gépjárműadójuk, a VW-részvénnyel rendelkezők pedig a részvényárzuhanás miatt egy ügyvédi iroda szerint.
Az autótulajdonosok és -bérlők azért, mert csökkent az autójuk értéke, és magasabb lehet a gépjárműadójuk, a VW-részvénnyel rendelkezők pedig a részvényárzuhanás miatt egy ügyvédi iroda szerint.
Tovább szigorítják a már korábban elindított költségcsökkentési programot is, Matthias Müller VW-vezér azt mondta: az átalakítás "nem lesz fájdalommentes", de a társaság mindent megtesz azért, hogy a VW a jövőben is a "jó és biztos" munkahelyek vállalata legyen.
A Volkswagen (VW) szerint nyolcmillió dízelüzemű járműbe telepítették az emissziós értékeket manipuláló szoftvert az Európai Unióban – derült ki abból a levélből, amit a VW a német törvényhozásnak küldött.
A Volkswagen, az Audi, a Seat és a Skoda is elindított egy külön oldalt, ahol ellenőrizni lehet, érintett-e az adott márka autója a dízelbotrányban.
Londoni pénzügyi elemzők szerint a német Volkswagen teszteredmény-hamisítási botrányának valószínűleg csak korlátozott hatása lesz a magyar gazdaságra. A botrány miatt az autóvásárlási igény más márkák iránt nőhet meg, de ez nem veszélyezteti a magyar autógyártó ipart.
A dízelbotrány nemcsak a nagy múltú konszern, de az egész német autóipar, sőt a "Made in Germany" kultusz végét is jelentheti. Minden a környezetvédelmi botrány gazdasági, politikai és kulturális dimenzióiról.