Kasza Tibi: „Attól még senki sem lesz fontos, hogy sok lájkot kap”
Kasza Tibi egy törés után kezdett közösségi médiával foglalkozni, mára az egyik legbefolyásosabb médiaszemélyiséggé vált. Három netes személyiség portréja.
Kasza Tibi egy törés után kezdett közösségi médiával foglalkozni, mára az egyik legbefolyásosabb médiaszemélyiséggé vált. Három netes személyiség portréja.
Mostantól sokkal áttekinthetőbb a YouTube kezdőoldala, az új dizájn mellé pedig jött néhány hasznos funkció is.
A YouTube szeretné, ha minél több ember közvetítené nála játékmenetes videóját, így most egy plusz kereseti lehetőséget is kínálnak nekik. A másik oldalról nézve: íme még egy dolog, amiért fizetni lehet az oldalon.
„Jól átjön, hogy kinek milyen a személyisége” – mondja a műfaj varázserejéről a 25 éves youtuber, aki az egyik legnépszerűbb vlogger ma Magyarországon, ahol minden negyedik tinédzser influenszerkarrierre vágyik. De mit is jelent a neten felelősséggel élni, és hol vannak önmagunk megosztásának a határai?
Látványosnak ugyan nem, hipnotikusnak (és igen informatívnak) viszont annál inkább mondható az alábbi videó, amelyik megmutatja, hogyan alakult a legnagyobb oldalak havi internet forgalma 1996 és 2019 között.
A Neumann Társaság ingyenesen elérhetővé tette a közösségi média tudatos használatát célzó kisokosát. Egy közérthető nyelven kiadott anyagról van szó, amely a legnépszerűbb közösségi szolgáltatások, így például a Facebook, a YouTube, az Instagram vagy a LinkedIn szakszerűbb, jobb használatához tartalmaz tudnivalókat.
Stresszhelyzetben csapdaként működhet a közösségi média, de a kitöréshez az egyéni tudatosságon túl a szolgáltatók jó szándékára is szükség lenne.
Nagyjából 15 hónapon keresztül feküdt az Edisto folyó fenekén az az iPhone, amelyre nemrég bukkant rá két búvár.
A jelek szerint meghallotta a YouTube a tartalomgyártók kérését, mert pénteken egy új, a hozzászólások kezelését segítő funkció érkezését jelentették be.
A YouTube közleményben jelentette be, hogy megváltoztatja a hitelesítési státusz megszerzésének szabályait, és egyben felülvizsgálatot kezdeményez. A videósok egy emberként tiltakoztak a döntés ellen.
A gyerekek többsége úgy gondolja, megtalálná a helyét a technológia és a természettudományok világában. Abban viszont már országonként, vagy inkább kultúránként, nagy különbség van, hogy valaki az űrbe vágyik vagy csak a YouTube-ra.
A jövőben a YouTube már nem fogja a hirdetésből érkező nézőket beleszámítani a zenei videók nézettségébe. A cél, hogy tisztább legyen a verseny.
A két fiatal állítólag csak kíváncsi volt, és nem az 51-es körzet lerohanására érkeztek Nevadába. Jelenleg őrizetben várják további sorsukat.