Sokak gondját megoldhatja a tízszer erősebb gumi
Amerikai kutatók a gumigyártás módján változtatva hoztak létre egy, a jelenleginél sokkal tartósabb gumit. A fejlesztés azonban még nem tökéletes.
Amerikai kutatók a gumigyártás módján változtatva hoztak létre egy, a jelenleginél sokkal tartósabb gumit. A fejlesztés azonban még nem tökéletes.
Mit mondanak a profik az autógumi-használat leggyakoribb hibáiról? És az ezekből fakadó drága meglepetésekről?
A Bridgestone megvillantotta a tervét, hogy milyen abroncsokkal szerelné fel a jövőben a Holdra tartó autót. A szerkezetnek több ezer kilométert kell hiba nélkül megtennie az égitesten.
A dán játékgyártó cég – ami a világ legnagyobb gumiabroncsgyártójának számít – egy olyan anyagot fejlesztett ki, amivel 30 százalékban újrahasznosított anyagokból lehet elkészíteni a játékok gumijait.
Az akkumulátorcsomagok súlya miatt a villanyautók jóval nehezebbek, mint belső égésű motorral szerelt társaik, használatukhoz ezért nagyobb teherbírású abroncsokra van szükség.
Érdemes tisztában lenni legalább a legalapvetőbb követelményekkel.
Konkrétan űrtechnológiássá alakíthatók a kerékpárok a jövőben, köszönhetően a SMART Tire Company abroncsának, amely a Perseverance marsjárónál is alkalmazott megoldásból merített ihletet.
A párt szerint ez a környezetszennyezés még az űrből is látszik.
Szerencsére nem lett nagyobb baj belőle.
Később beismerte tettét.
A jelenlegi kocsikerekek nagy problémája, hogy csak korlátozott irányváltoztatásra képesek. A Hankooknál megtalálják a módját, hogy ez ne legyen így.
A Melbourne-i Egyetem kutatói egy olyan eljárást fejlesztettek ki, amivel az eddiginél kétszer erősebb, gumiabroncsot tartalmazó betont lehet készíteni.
Mint az ilyen projekteknél gyakori, a siker érdekében, hamar előkerült a flex és a nagykalapács.
Kéz alól származó abroncsot nem szabad venni, és ugyanilyen fontos, hogy a termék sérülésmentes legyen.
A 350 km/h végsebességű sportkocsi hátsó gumijaival gondok adódhatnak.
Az abroncs több részen erősen hiányos volt. Így nem is közlekedhetett volna.
Közeledik a nyári gumiabroncsra váltás ideje. Ha a régiek élettartamuk végén járnak, akkor ez a teszt segíthet az új autógumik kiválasztásában.
2050-re egyáltalán nem akarnak a szállítmányozás során CO2-t kibocsátani, ezért visszakanyarodnak a legrégebbi módszerhez.