100 évre elég foszfort találtak Norvégiában, akkumulátorokat, napelemeket gyárthatnak belőle
Norvégia dél-nyugati részén nagyjából 70 milliárd tonna foszfátkőzet pihen a mélyben. A világnak évente körülbelül 50 millió tonna foszforra van szüksége.
Norvégia dél-nyugati részén nagyjából 70 milliárd tonna foszfátkőzet pihen a mélyben. A világnak évente körülbelül 50 millió tonna foszforra van szüksége.
A negyedik generációs Supercharger az elődeinél rövidebb töltési idővel kecsegtet.
A Volkswagen konszern stratégiai együttműködési szerződést kötött az Xpenggel.
Azt azonban nehéz elképzelni, hogy a kormány letett volna a milliárdos beruházásról.
Szijjártó Péter újabb bejelentést tett. A Sunwoda első körben egy 93 milliárdos beruházást hoz Magyarországra, csak a későbbi ütemekben fogják elérni a miniszter által ígért 580 milliárd forintot. Nyíregyházán ez lesz a második akkumulátorgyár: tavaly októberben jelentette be Szijjártó a W-Scope érkezését.
A négykarikás gyártó új elektromos SUV-ja egy feltöltéssel akár 600 kilométert is képes megtenni.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
A kisebb teljesítményű és aksikapacitású legújabb i4-es egy feltöltéssel közel 480 kilométert képes megtenni.
Rendkívül komoly tüzet okozott egy ismeretlen okból meghibásodó e-kerékpár, az ijesztő esetet egy kamera is megörökítette. Érdemes lehet megfontolni néhány tanácsot az efféle eszközök töltésével kapcsolatban, hogy ne történjen tragédia egy hasonló esetből.
Míg Katarina Barley szerint a magyar hatóságok először édesgetik, majd megkopasztják a német cégeket, a külügyminiszter állítja: nem sikerült megingatni a németek bizalmát.
A nyolcezer milliárd forintot közelíti az akkumulátorgyártással összefüggő beruházások összértéke.
Megkezdődött az MG5 Electric hivatalos hazai forgalmazása.
A legendás gyártó újdonságának tömege az elektromos hajtás ellenére sem éri el az 1,2 tonnát.
Az amerikai gyártó elektromos pickupja megannyi késést követően végre célegyenesbe ér.
Feszült hangulatú lakossági fórumon csaptak össze Fóton a polgármester és a lakók, miután Szijjártó Péter tényként közölte, amit egyébként már lehetett tudni: akkuüzem épül a településen. A fideszes városvezető azt mondta, derült égből lórúgásként élte meg, hogy akkumulátorgyár lesz az eladott földeken, az önkormányzat még pert is indított a beruházás ellen. A helyieket viszont nem érdekelte mindez, azt mondták, a polgármester csak egy bábu, és úgyis az lesz, amit Orbán mond.
Az akkumulátorgyártás olyan bumeráng, amit eldobni és elkapni is fájni fog Magyarországnak – legalábbis akkor, ha minden a jelenlegi, követhetetlen, átláthatatlan és észszerűtlen módon halad tovább. Fenntarthatósági podcastunkban Győrffy Dóra közgazdász és egyetemi tanár foglalta össze, hogyan működnek a különböző, Magyarországra érkező akkumulátorüzemek, milyen környezeti terhet vonnak maguk után most (és fognak 10-15 év múlva), és ki az igazi nyertese ezeknek a beruházásoknak.
A romos telephelyre a rendőrség és a katasztrófavédelmi hatóság, az illegálisan tárolt hulladék vizsgálatához katasztrófavédelmi szakértők is érkeztek.
Sokkal jobb lehet az idén érkező iPhone 15-széria üzemideje, ha hinni lehet egy beszállítói értesülésnek – változó mértékben ugyan, de minden készüléknél javulás várható, de lesz egy olyan változás is, aminek azok örülhetnek majd, akik a Pro-szériát választják.
Az e-biciklit éppen töltötték.
Kiszereltették kerekesszékéből az akkumulátort, azt elkobozták, erről jegyzőkönyvet nem készítettek a milánói repülőtéren. A magyar utasnak, az anyagi kár mellett, súlyosan sérült az emberi méltósághoz és a szabad közlekedéshez való joga a légitársaság képviselőjének intézkedése miatt.