Megelőzi a nagyobb bajt Kína, tilos lesz önvezetőnek hirdetni az autókat
Józan döntésnek tűnik ez egy olyan piacon, ahol egymással versengve, szinte tesztelés nélkül dobják piacra a cégek az okosnak mondott autókat.
Józan döntésnek tűnik ez egy olyan piacon, ahol egymással versengve, szinte tesztelés nélkül dobják piacra a cégek az okosnak mondott autókat.
A Teslánál persze még egy ilyen méretű visszahívás sem jelenti azt, hogy szervizbe kell menni.
Elég sok útszakaszról tudunk itthon, ahol próbára lehetne tenni a rendszer határait.
Azt senki nem szereti, ha a robotpilóta váratlanul a fékre tapos nagy sebességnél.
Havi 60 ezer forintért lehet meglehetősen „önjáró” autónk.
A "knight rideres" kormány nagyon menő, de meg kell szokni.
A Tesla autógyár tulajdonosa azután szólalt meg, hogy halálos balesetet szenvedett két ember az egyik autójukban, amelyet nem vezetett senki.
Szakértők szerint 2030 környékén elkezdhetnek komolyabb mértékben terjedni az önvezető járművek, amelyek érkezésére érdemes időben felkészülnie a városoknak.
Még a „füleit” is behúzza menet közben.
Precedens értékű lehet, ha adott esetben az önvezető autót gyártó céget is hibásnak találnák.
Bemutatta az amerikai autógyártó a legfrissebb önvezető rendszerét.
David Hasselhoff beleszólt a karórájába, és a fekete Pontiac odajött hozzá. Valami hasonlót tud már a Tesla Model 3 is.
Jobb, ha megszokjuk az ilyen jeleneteket!?
Olyan Autopilot is kéne, ami a többieket védi meg egy hasonló autóstól.
Micsoda világ, ahol már a gépek sem tisztelik egymást.
Jöhet mindenféle kutatás, hogy mit fogunk majd csinálni az önvezető autókban, de vélhetően az alvás lesz a befutó.
Ez a mi, metrikus mérési rendszerünk szerint több mint 1,6 milliárd kilométer.
A San Franciscóban élő Walt Mordenti a legidősebb regisztrált Tesla-tulajdonos a világon. A 96 éves úrnak egy vadonatúj vörös Model 3-asa van.
Az amerikai közlekedésbiztonsági hatóság szerint a kaliforniai vállalat meg nem erősített információkat ad ki idő előtt, ítélkezik, és befolyásolja a vizsgálatot.
Jó ötletnek tűnik társasjátékozni, olvasni vagy akár aludni a vezetőülésben, de azt nem szabadna elfelejteni, hogy a rendszer még erősen béta verzióban működik, vagyis folyamatos felügyeletet igényelne.