Mészáros Lőrinc cégétől bérel 72 millió forint értékben autókat az Állatorvostudományi Egyetem
Öt Skoda Kodiaq típusú autóról van szó, amelyeket Mészáros cége Mészáros bankjától lízingelt és adott tovább az egyetemnek.
Öt Skoda Kodiaq típusú autóról van szó, amelyeket Mészáros cége Mészáros bankjától lízingelt és adott tovább az egyetemnek.
„Vége a felesleges és ízléstelen puccparádénak” – fogalmazott Pintér Bence a még az előző városvezetés által kibérelt autók visszaadása kapcsán.
Új furgonnal bővült a közösségi alapon működő Mol Limo flottája, amellyel akár egy költözést is le lehet bonyolítani. A cég vezetője, Vető Bálint arról is beszél, hogy egyre több vállalkozás veszi igénybe a szolgáltatásukat a cafeteria terhére, és a mesterséges intelligenciát is bevetik, hogy növeljék az autók kihasználtságát.
Egyre többen gondolkodnak el azon, hogy nem vesznek autót, hiszen csupán alkalmanként van arra szükségük. A bérlés részleteinek azonban sokszor nem néznek alaposan utána, pedig a megfelelő szolgáltatás kiválasztása érdekében ez elengedhetetlen.
A hórukkosok nem jönnek, a sógor platós teherje a szervizben. Szerencsére már erre is van megoldás. Egy újságíró költözésének kálváriája és váratlan szerencséje.
A Volvo kínai testvérmárkája, a Lynk & Co hangzatos szlogenekkel támadó egyedi hangulatú autószalonja egyfajta klubként funkcionál, ahol csak egyetlen kocsi van kiállítva, és ahol nem feltétlenül szeretnék, hogy a betérők új autót vásároljanak maguknak.
Az apró Volkswagen sofőrje úgy hajtott tovább, mintha semmi nem történt volna.
Az önkormányzat és a polgármesteri hivatal összesen hat Audit bérel és erre havi 3,6 millió forintot költ.
Háromszázötvenezer forintba kerül ezentúl, ha valaki alkoholt fogyasztott vezetés előtt.
Az autókat bérelte, vagy javításra vette át. Magát adta fel a rendőrségen.
Nem csak hogy duplájára nőttek az autókölcsönző cégek árai a legfelkapottabb turistaközpontokban, de örülhetnek a bérlők, ha egyáltalán van elvihető autó. Az elmúlt két év turbulens piaca megtépázta a hagyományos autóbérléssel foglalkozó cégeket is. A megoldást részben a magánautók megosztását kiszolgáló cégek jelenthetik.
A legfrissebb olaszországi adatok szerint a heti bérlések átlagos ára 600 euró felett lesz.
Sokaknak szimpatikus lehet egy olyan megoldás, ahol nem kötődnek egy drága eszközhöz éveken át, hanem percek alatt minden nehézség nélkül kiszállhatnak belőle, ha kell. A kérdés persze mindezt mennyiért.
Az Airbnb mintájára működik a magánautók kölcsönzésére szakosodott Turo.
Mi a különbség a sim-kártya és az e-autó akkuja között? Szerződésszegés esetén az előbbit kikapcsolhatja a szolgáltató, az utóbbit nem.
Ki-ki tegye a szívére a kezét: vajon bejelentené-e a kisebb károkat, amikor a járda mellett leteszi a közös használatú bérautót? A legtöbben nem így viselkednek, így a car-sharing cégek vagy lenyelik a károkat, vagy – igazságtalanul – arra a bérlőre terhelik, akinél kiderül a rongálódás.
Különösen nagy értékre elkövetett orgazdaság, jelentős értékre elkövetett sikkasztás, egyedi azonosító jellel visszaélés és közokirat-hamisítások – ezekkel a bűncselekményekkel gyanúsítják egy nagy értékű autókkal üzletelő nemzetközi bűnbanda 19 tagját a rendőrök.
A német diszkont pár éve szállt be a lízingpiacra, igaz, eddig csak egyetlen típussal foglalkozott. Ez nemrég megváltozott.
Miközben órákra lehet a csőd bejelentésétől az ágazat egyik legnagyobb nemzetközi cége, a Hertz, a rövid távú autókölcsönzéssel foglalkozó magyar cégek talpa alól is lassan kicsúszik a talaj.