Drasztikusan csökkentik a munkaidőt a Ford kölni gyárában
Négynapos lesz a hétvége a következő hetekben a Ford kölni üzemének dolgozói számára. Csak keddtől csütörtökig dolgoznak majd, mert nincs elég félvezető és kábelköteg.
Négynapos lesz a hétvége a következő hetekben a Ford kölni üzemének dolgozói számára. Csak keddtől csütörtökig dolgoznak majd, mert nincs elég félvezető és kábelköteg.
Többek közt az A4-es modellé, amely a középkategóriában a márka meghatározó típusa.
A francia gyártó hamarosan teljesen leáll a több generációt megélt, egykor igen népszerű modell gyártásával.
A német vállalatcsoportnak mindig is fontos helyszíne volt Spanyolország, első sorban a Seat márka révén, ahol most hatalmas beruházásokat tervez.
A francia márka a múlt hónapban függesztette fel tevékenységét moszkvai gyárában. Most az orosz ipari és kereskedelmi miniszter szerint teljesen kivonul Oroszországból.
Kár, hogy a CO2-kvóta miatt Európában nem lesz kapható a biturbó V6-os újdonság.
A Tesla Model S új kihívójának európai forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
Az egyterű modellek iránt visszafogott igény mutatkozik, manapság mindenki SUV-ot kíván vásárolni.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Egy "éjféli szürke" Duster SL Extreme a jubileumi példány.
A japán gyártó felfedte a CX-60-ban debütáló új gázolajos erőforrás részleteit.
A Ford Sierra utódja négy generáció és közel három évtizednyi gyártást követően int búcsút a nemzetközi piacoknak.
A népautó státusz helyett inkább a haszonkulcs lesz a fontos a vállalatnál.
Brüsszel lépéskényszerben – mondják azok a szakértők, akik a Deutsche Wellének nyilatkoztak. A kínaiak ugyanis előnyös pozícióba kerültek: olcsón megkapják azokat a nyersanyagokat Oroszországtól, amelyek nagyon hiányoznak a német autógyáraknak.
Az idei első negyedévben legyártott autók 95 százaléka Model 3 és Model Y.
A hajdani német, villámos emblémájú autó egy biztos, egyre kevésbé lesz német.
Egy friss felmérés szerint az amerikai cég nyereségessége magasabb, mint például a Mercedesé.
Kedden az újraindításról, szerdán az újabb leállításról döntöttek, miután ukrán vezetők bojkottra szólítottak fel.
Meg kell fizetnie a hibás döntés árát – utalt Dmitro Kuleba arra, hogy az autógyár újraindította oroszországi gyárát.
A francia cég az autóipari konszernek közül a leginkább kitett az oroszországi gyártásnak.