Kimagaslik az autóiparból a BYD, 900 ezer dolgozójuk van
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
A pénzügyi hátterét már idén előkészíthetik a cégnél.
A probléma akkora, hogy a bajor cég profitfigyelmeztetést is kiadott.
Bajban az iparág, és további eurómillárdokba kerülne, ha a szigorú célokat tartani kell.
Önként távozókat keres a román autógyártó.
Itt gyártják az Audi Q8 e-tronokat.
Most a hibridhajtás tűnik slágernek.
Hiába adják hatalmas kedvezményekkel a kereskedők a Mercedes egyes csúcsmodelljeit.
A kínaiak már sokkal jobban értik és kezelik az elektromos autót, mint mi. Európában elfecséreltük, átaludtuk az időt – jelentette ki.
Az alkatrészgyártásban a magyar kis- és közepes vállalatok számára erős vetélytársnak bizonyulhat az új távol-keleti szereplő, az IKD.
Sláger a haszongépjárművek piacán a lízing: az újonnan értékesített teherautók, kamionok közel kétharmadát, míg a furgonok több mint harmadát ilyen alapon finanszírozzák a vállalatok. A gyenge gazdasági helyzet miatt azonban csökken a megrendelések száma.
Az odaígért 17 milliárd forintos állami támogatás nélkül is megvalósult volna a GKN Automotive felsőzsolcai üzeme, az uniós szabályok alapján így a támogatást nem lehet odaadni. A magyar kormány azonban csak azért is támogatni akarja a brit vállalatot.
16 milliárd forinttal támogatott volna meg a magyar kormány egy olyan autóipari beruházást, amelyik enélkül is megvalósult volna. Ezért az Európai Bizottság tiltott állami támogatásnak minősítette a tranzakciót és nem engedélyezte.
Magyarországon nagyjából két év alatt jön össze ennyi.
Szerintük a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek a beszállítóknak.
A BMW, az Audi és a Mercedes vezetőivel tárgyalt Nagy Márton, és megegyeztek abban, hogy az autóipar korlátozása rossz lenne az EU-nak, ahogy a kínai elektromos autók büntetővámja is.
Egy vállalati belső levél is kiszivárgott, amelyben Musk lényegében elbúcsúzott az érintettektől.
Egy kínai cég gyárthatja és használhatja a szlovák KleinVision által fejlesztett, Szlovákiában már engedélyezett AirCar repülő autókat.
A nyártól új kiberbiztonsági protokoll lép életbe az autóknál az EU-ban.
Provokatív címmel debütál a Budapest Automotive Summit, mely a többek közt a kínai autógyártók európai terjeszkedésével is foglalkozó rendezvényen adják át az Év Magyar Autója 2024 díjakat.