Kilencezer embert küld el a Nissan, visszavágja a termelését is
Költségcsökkentő intézkedésekkel próbálnak javítani a helyzetükön.
Költségcsökkentő intézkedésekkel próbálnak javítani a helyzetükön.
Gyengélkedik az autóipar, ezt pedig a beszállítók is megérzik, elbocsátásokkal próbálja csökkenteni a veszteségét a Schaeffler.
A vita középpontjában a SAIC elektromos modelljei állnak, amelyekre az EU 35,3%-os extra vámtételt rótt ki.
Magyarországon viszont kifejezetten támogatják a beruházásokat.
Egyre radikálisabb lépések merülhetnek fel a spórolás lehetőségeit keresve.
Az Európai Unió és Kína megállapodott abban, hogy további, technikai jellegű tárgyalásokat folytat a Kínában gyártott elektromos járművek vámtarifáinak alternatíváiról – közölte pénteken az Európai Bizottság, de hozzátette: az álláspontok között egyelőre komoly eltérések vannak.
A kancellár a Mercedes-Benz üzemének átadóján is ellenezte a kínai elektromos autókra kivetett európai vám tervét.
A Brembóról és az Öhlinsről van szó.
Az év első kilenc hónapjában csökkent a Németországban gyártott és forgalomba helyezett személygépkocsik száma a német autóipar szakmai képviseleti szerve a VDA (Verband der Automobilindustrie e.V.) jelentése alapján. Átlagon felüli mértékben csökkentek az elektromos autók eladásai.
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
A pénzügyi hátterét már idén előkészíthetik a cégnél.
A probléma akkora, hogy a bajor cég profitfigyelmeztetést is kiadott.
Bajban az iparág, és további eurómillárdokba kerülne, ha a szigorú célokat tartani kell.
Önként távozókat keres a román autógyártó.
Itt gyártják az Audi Q8 e-tronokat.
Most a hibridhajtás tűnik slágernek.
Hiába adják hatalmas kedvezményekkel a kereskedők a Mercedes egyes csúcsmodelljeit.
A kínaiak már sokkal jobban értik és kezelik az elektromos autót, mint mi. Európában elfecséreltük, átaludtuk az időt – jelentette ki.
Az alkatrészgyártásban a magyar kis- és közepes vállalatok számára erős vetélytársnak bizonyulhat az új távol-keleti szereplő, az IKD.