A kecskeméti Mercedesnél már megjelentek a robotmunkások
Itt tesztelik elsőként azokat az emberszerű robotokat, amelyekre később rábízhatják a leginkább monoton rutinmunkákat a gyártósoron.
Itt tesztelik elsőként azokat az emberszerű robotokat, amelyekre később rábízhatják a leginkább monoton rutinmunkákat a gyártósoron.
Akár visszamenőlegesen is extra vámot kaphatnak a nyakukba a kínai gyártók.
Kínán kívül egyébként is úgy látja a legtöbb autóipari cég vezetője, hogy nem megy jól az iparáguk.
Közel 14,5 milliárd forintot vitt haza tavaly az autóipari főnök.
Az amerikaiak néhány év óta sokkal komolyabban veszik az ujgur kényszermunkára utaló jeleket.
A pletykák háttérben itt is a kínaiak előretörése áll.
Aláírták a kínai BYD jövőbeli szegedi üzemének helyszínt biztosító telek adásvételi előszerződését – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Budapesten.
Elárulta azt is, hogy a Tesla a meglévő modellpalettájával már elérte „a költségcsökkentés természetes határát".
Bárki, aki egy áruház parkolóházában körülnéz, láthatja, milyen probléma lett mostanra az autók mérete.
Ugyanolyan elektronika dolgozik majd minkét japán vállalat autóiban.
Az Economist értékelése szerint a kínai autók jobbak és olcsóbbak, mint nyugati konkurenciájuk, és nincs miért félnie tőlük a világnak.
Nem akárhol épülhet meg a keleti nyitás eddig legnagyobb presztízst hozó beruházása, az ellenzék fellegvára adhat otthont a Teslát is előző kínai e-autó-gyártónak, a BYD-nek. Cserébe Botka László polgármester városa pont úgy viselkedik, ahogy a fideszes települések.
Sokan felelőtlennek tartják Charles Michelt, amiért esélyt ad arra, hogy ideiglenesen Orbán Viktor vezesse az Európai Tanácsot. A Frankfurter Rundschau Donald Trump esetleg visszatérésének a NATO-ra gyakorolt hatását latolgatja. Válogatás világlapok cikkeiből.
A Szegeden gyárat építő kínai BYD épp most előzi meg a piacvezető amerikai Teslát globális eladásokban. A vállalat üzleti eredményei szárnyalnak, a kilátások pompásak. Peking a 2010-es években rengeteg állami erőforrással támogatta az elektromos autózást – épp ezért Brüsszel épp vizsgálja, hogyan lehetne megvédeni az európai piacot a felszteroidozott kínai gyártóktól. Borítékolható, hogy a magyar állam legalább 100 milliárd forinttal támogatja a szegedi beruházást közvetlenül és infrastruktúrában.
Váratlanul leállhat az autók motorja, ami balesetveszélyes.
A cégnél olyan nyomás alatt dolgoztak a fejlesztők és a vezetés, hogy bevállalták a csalásokat.
Az osztrák kristályüvegműves cég a német Continentallal együttműködve csinált egy luxuskategóriás kijelzőt.
Újabb pénzes befektető lát fantáziát az autóipar egyik ismert cégében.
A 9 milliárd forintos beruházás már kapott 1,1 milliárd forint állami támogatást.
Egy lengéscsillapítókat és tengelyeket gyártó német cég 24 milliárd forintos beruházása 2,4 milliárd forint „munkahelyteremtési” támogatást kap.