Legkorábban 2027 őszén indulhat el az M7-es autópálya bővítése
Még az idén megkezdődhetnek a tervezett építési területen fekvő telkekre vonatkozó állami kisajátítások.
Még az idén megkezdődhetnek a tervezett építési területen fekvő telkekre vonatkozó állami kisajátítások.
A szakaszon egy viadukt, két felüljáró és öt híd is van.
Egy tízmilliárdos árbevételű építőipari vállalatot vásárol fel a Duna Aszfalt, amelynek tulajdonosa luxusjachtjairól és repülőgépeiről lett híres.
A céget a magyar állam felszólította, hogy végezze el a helyreállítást.
Teljessé válik az Adriai- és a Balti-tenger térsége közötti fő közlekedési folyosó magyarországi nyomvonala.
Ez több mint a duplája az eddigi rekordernek, annyira drága, hogy még a kormányközeli Világgazdaság is értetlenkedik miatta.
Egyelőre összesen húsz kilométer van meg belőle.
A sztrádák egy része túl korán vagy feleslegesen épült meg a G7 számításai szerint.
Húsz évig hiányzott a Győr-Moson-Sopron megyében futó és Szlovákiával közvetlen kapcsolatot teremtő M15-ös sztrádaszakasz befejezése Hegyeshalom és Rajka között.
Első körben negyvenöt kilométeres szakaszra adták ki az engedélyt.
A korábbi elképzelésekben még úgy szerepelt Pécset elkerüli az M9-es.
Ha elkészülne a fővárost mintegy 100 kilométeres távolságban elkerülő félgyűrű, jelentősen könnyebb lenne a Budapest környéki közlekedés. Bónusz, hogy akkor az M1-est sem kéne feltétlen háromsávossá építeni.
A Strabag az utóbbi években sok százmilliárd forintnak megfelelő állami és önkormányzati megrendelést tudhatott magáénak, többet, mint a szocialista-szabaddemokrata kormányok idején, amikor udvari beruházóként emlegették. Unger Tamással, a Strabag Magyarország egyik ügyvezetőjével beszélgettünk arról, hogyan lett ennek az osztrák mamut a magyar építőipar igazi bajnoka, mit kezd a G-nap után hirtelen szárnyra kapott, Mészáros Lőrinchez és Szíjj Lászlóhoz köthető cégekkel, és hogyan lesz úrrá az építőiparban tomboló munkaerőhiányon.
1133 méter hosszú híd köti majd össze a két várost.