A Porsche tovább feszíti a húrt a legújabb kőkemény 911-essel
A német gyártó most először mutatja meg a vadonatúj Porsche 911 Cupot.
A német gyártó most először mutatja meg a vadonatúj Porsche 911 Cupot.
Mitől lesz egy versenypálya szerethető, vajon támadni vagy védekezni jobb érzés 200 km/órás sebesség mellett? Sok egyéb mellett ezekről a kérdésekről is beszélgettünk a 16 éves Molnár Martin, brit F4-es autóversenyzővel, aki idén a F4 Middle East Championshipben is elindult. Martint az új idényben főszponzorként a One Magyarország Zrt. is támogatja, akik elkötelezettek amellett, hogy a hozzá hasonló fiatalok útját egyengessék.
Molnár Martinnal minden olyan gyorsan történt, mint ahogy az autója cikázik a rázókövek között a Brit Formula 4-es bajnokság versenyhétvégéin. Tízévesen mutatkozott be Micromax gokart kategóriában, 2021-ben vette szárnyai alá a MOTAM, tavaly az újoncok bajnoki címével debütált az F4-ben, idén pedig már a One Magyarország támogatja főszponzorként a Virtuosi Racing színeiben induló ifjú pilótát, aki az eddigiekhez hasonló ütemben képzeli el pályafutását a Forma 1-ig és tovább.
A vadonatúj BMW M2 Racing versenyautó a közúti M2-től eltérően 6 helyett csak 4 hengerrel bír.
Sajtótájékoztatót tartott az autósport-szövetség, amelyen a tavaly tavaszi nyergesi tragédiáról és a versenyszervezést szabályozó új rendeletekről volt szó.
Az autódekor elemek gyártásával foglalkozó Mono nevével fémjelzett Ligier versenyautó az LMP3 kategóriában áll rajtvonalhoz, és a szezon előtti prológot már meg is nyerte.
Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan távozik is a Holland Nagydíj.
Keanu Reeves többször bizonyította már, hogy nincs szüksége kaszkadőrre. Most sem okozott csalódást.
Az ivóvíz kellemesen hideg és ingyenes a júliusi kánikulában, minden másnak azonban szokás szerint alaposan megkérik az árát Mogyoródon.
A japán márka 15 éve távozott az autósport elit kategóriájából.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
Izgalmakkal teli 24 óra után tavalyhoz hasonlóan újfent egy Ferrari diadalmaskodott a legendás futamon.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóversenyen vasárnap délelőtt komoly baleset történt a 27-es rajtszámú autóval.
A 9. Le Mans-i 24 órás autóverseny elstartolt, vázoljuk, hogy mennyire pezsgett az élet a rajtrácson.
Szombat délután 4 órától vasárnap délután 4 óráig lényegében megállás nélkül nyélgázon közlekedni, 330 km/h körüli végsebességgel, tétovázás és hiba nélkül. Le Mans-i 24 órás versenyzőkkel beszélgettünk a helyszínen.
Zinédine Zidane rajtjelére összesen 62 versenyautó vág neki az embert és technikát próbáló 24 órás viadalnak. Rengeteg F1 pilóta és egyéb bajnok, megannyi hibrid hiperautó, több százezer rajongó a helyszínen és 100+ millió néző világszerte. Ez Le Mans.
Ezúttal nem a versenypályán, nem nagy tempóval és nem a legújabb autók haladtak, hanem a város központjában lassan, de hangosan gördült át megannyi patinás gyönyörűség.
A tavaly első helyről rajtolt és végül első helyen végzett Ferrari csapatnak nem sikerült túl jól a Hyperpole, de tegnaphoz képest a BMW a legnagyobb vesztes.
A 92. Le Mans-i 24 órás autóverseny időmérőjét – nem kis meglepetést okozva – egy BMW nyerte a csúcskategóriában.
A Pirelli új abroncsot tesztel, hogy izgalmasabbá tegye az F1-et. A gyártó jelenlegi keverékét a pilóták is erősen kritizálják.