1,3 milliárd forintért adták el Senna ikonikus piros-fehér McLaren F1-autóját
Az egykoron a háromszoros világbajnok brazil pilóta által terelgetett járgány új tulajdonosa a Forma–1 nemrégiben leköszönt ura.
Az egykoron a háromszoros világbajnok brazil pilóta által terelgetett járgány új tulajdonosa a Forma–1 nemrégiben leköszönt ura.
Bárkinek a frissen vásárolt autóját berendelhetik majd utólagos környezetvédelmi felülvizsgálatra.
Míg egyes gyártók teljesen leszámolnak a gázolajos erőforrásokkal, a bajor márka továbbra is komoly fantáziát lát bennük.
Nemrég arról kérdezték az autóvásárlókat, melyik számukra a legfontosabb szempont az autóvásárlásnál. Érdekes eredmény született.
A környezetet lokálisan egyáltalán nem szennyező autókra világszerte adnak kisebb-nagyobb kedvezményeket. Kalifornia pedig az igen komoly e-autó-kedvezmények hazája.
Ennek a high-tech kínai autókiadó rendszernek a működése leginkább az italkiadó automatákéhoz hasonló.
Úgy tűnik, hogy az egyik autógyártó most egy ténylegesen a vásárlóra fókuszáló, abszolút modern autóvásárlási megoldást talált ki.
Az autó tulajdonosok körében az elmúlt időkben csökkent az átlagos elégedettség, de vajon mely márkák teljesítenek mostanság a legjobban?
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 273 millió forintért vásárolt 25 alsó és felső középkategóriás autót, darabjáért átlagosan 11 milliót fizettek – írta a Magyar Nemzet.
Hiába fizették ki az autókat az új tulajdonosok, azokat mégsem használhatják, az adóhatóság ugyanis közbelépett.
Nő a gázolaj ára, dagad a dízelek környezetszennyezése körüli botrány, a benzines viszont többet fogyaszt. Mi a megoldás?
Mióta az első képek bekerültek a hírfolyamokba a Suzuki fiatalos autójáról, látszott, megfogta a közönséget. Kipróbáltuk, hogy tudja is, vagy csak ígéri a fiatalosságot.
A digitalizáció, az elektromos autók térnyerése és a közösségi járműhasználat elterjedése megváltoztatja az autóvásárlási szokásokat. Csak az kérdés, hogy a folyamat mennyire lesz gyors.
Az idén várhatóan 100 ezer új személygépjárművet helyeznek forgalomba, míg a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) célkitűzése, hogy ez a szám érje el az évi 120-130 ezret – mondta Erdélyi Péter, az MGE ügyvezető elnöke a köztévében.