Az ezredfordulós generációból sokan a koronavírus miatt lesznek autóvásárlók
Egy friss elemzés szerint jelentős azok aránya, akik hosszabb távon is átállnának a tömegközlekedésről az autóhasználatra.
Egy friss elemzés szerint jelentős azok aránya, akik hosszabb távon is átállnának a tömegközlekedésről az autóhasználatra.
Mostanra a lízingcégek már 15,8 milliárd forinttal finanszírozták a vásárlásokat a nagycsaládosok autóvásárlását támogató állami programban.
A márkákat tekintve továbbra is a Suzuki a legkeresettebb, a második a Toyota, a harmadik pedig a Ford.
A technológia fejlődésének köszönhetően ma már a belépő szintű, alapmodell autókban is olyan megoldásokkal találkozhatunk, ami pár éve még csak a legfelsőbb, prémium kategória sajátja volt.
Érdekes összehasonlításokat közöl a vezess.hu az uniós statisztika alapján.
A belső égésű motorok mellett ma már ott vannak a hibrid és teljesen elektromos járművek, na meg a rengeteg elektronikus kütyü és vezetőtámogató rendszer, hogy az ember csak kapkodja a fejét, ha szétnéz az autószalonok kínálatában. De mi alapján és hogyan válasszunk autót, ha számunkra a család, a környezetvédelem, a stílus vagy épp a megbízhatóság az első? Az alábbiakban adunk néhány tanácsot a különféle csoportokba sorolható sofőrök számára.
2020 első félévében a legtöbben 1-3 millió forint személyi kölcsönt igényeltek volna, amit a többség 3-5 év alatt tervezett visszafizetni. A leggyakoribb hitelcél az autóvásárlás, ám sokan finanszíroznának személyi kölcsönből lakásfelújítást és ingatlanvásárlást is, de a hitelkiváltás is népszerű.
Jelentős készletektől kénytelenek megválni az autókölcsönző cégek, amelyeknek hamar meglehet a felvevőpiaca.
Az 1500 lóerős hiperautó megrendelt példányait érthető módon igyekeznek maximálisan testre szabni a vevők.
Németországban arról kellene gyorsan dönteti az autóipari szövetség szerint, hogy milyen ösztönzőkkel tudnák mihamarabb feltámasztani az újautó-piacot, ami újra beindíthatná a gazdaságot is.
Egy friss tervezet szerint az új autók vásárlása kapcsán a biztosítóktól jól ismert bonus-malus rendszert vezetnének be Németországban.
A kedvezmény csak a 20 millió alatti Model 3-ra vonatkozik.
Az állam részéről úgy számoltak, három év alatt 18 ezren fogják igénybe venni a támogatást, de már idén november végén 21 ezer fölött volt az igénylők száma.
Ez derült ki egy nem reprezentatív felmérésből, amelyet a legnagyobb magyar használt autós oldal készített.
A magyar férfi akciós autókat ígérve egy olaszországi kereskedésbe hívta az áldozatait, ott mutogatta a kocsikat, majd miután átvette értük előre a pénzt, felszívódott.
Eddig 2,1 milliárd forintot osztottak szét.
Akkora az igény, hogy már egyenesen a gyártásból szolgálják ki a vásárlókat.
A vásárló vélhetően abban bízik, hogy néhány év múlva jelentős haszonnal adhat majd túl az autókon.
A Pénzügyminisztérium nem volt hajlandó elárulni a szocialista párti Harangozó Tamásnak, kik juthatnak új járművekhez a 82 milliárd forintos kormányzati járművásárlási programból – írta az Index.
A használtautó-eladások tovább nőttek, noha külföldről egyre kevesebb használt kocsit hoznak be.