Hivatalos: íme az 530 lóerős BMW M850i
Ezek már nem kémfotók, hanem a bajor gyártó által hivatalosan kiadott felvételek az új sportkupéról.
Ezek már nem kémfotók, hanem a bajor gyártó által hivatalosan kiadott felvételek az új sportkupéról.
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
Hamarosan érkezik egy új bajor sportgép, mely újradefiniálhatja a vezetési élmény fogalmát.
Ne gondolja senki, hogy a bajor gyártónak ne jönne ki hamarosan egy 600 lóerőnél is izmosabb sportlimuzinja.
A bajor gyártó elárulta, hogy a közeljövőt illetően igen komoly dízel-tervei vannak.
Érkezőben a német prémiumgyártó újabb tisztán elektromos hajtásláncú modellje.
Megnéztük, hogyan viszonyul egymáshoz egy elsőgenerációs X5-ös és egy vadonatúj X3-as. Elővettük a mérőszalagot, mindkét autóban alapos üléspróbát tettünk és a nagy hóesésben jókat autóztunk velük.
A bajor márka alig négy év után teljesen újra cserélte kupésított középkategóriás divatterepjáróját.
A bajorok várhatóan a szeptemberi Frankfurti Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, mely komoly hasonlóságot mutat a nemrégiben kijött 5-össel.
A német gyártó ikonikus sportszedánja két éven át nem lesz elérhető, de az M4 megmarad a kínálatban.
Az új divatterepjáró megkapja a nemrégiben kijött M5-ös szedán brutális erőforrását.
Jelek szerint a bajor márka villanymotoros modelljeit használók igen elégedettek a hangtalan suhanással.
Ingolstadtban most mindenkinél előrébb járnak a fejlesztések, de a jelek szerint a müncheniek sem tétlenkednek.
Az Autobahnon történő gyári teszteknek megvan az a hátránya, hogy a még be nem jelentett autókat videóra veszik. Így történt ez most is.