Sokak szívét megdobogtatja ez a 35 éves eladó 3-as kabrió BMW
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
A tuningolt plugin hibrid biturbó V8-as SUV-ból kevesebb, mint tucatnyi példány készül.
Az 5-ös BMW méret és felszereltség tekintetében is felzárkózott egy picit a 7-es sorozathoz.
Ennek a bajor sportszedánnak kevés igazi ellenfele lehet az Autobahnon.
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának legsportosabb verziója.
A Pikes Peaken balesetet szenvedtek a BMW valaha készült legerősebb sorozatgyártású modelljével, az XM Label Reddel.
Újdonság a plugin hibrid hajtáslánc, de sokak örömére hengerből nem lesz kevesebb: marad a két turbóval megfújt V8-as benzinmotor.
A 40d azoknak készült, akik esetleg keveslik a 30d 298 lóerős teljesítményét.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a 23 colos kerekeket sem találják elég méretesnek a bajorok flagship SUV-ján.
Az új 5-ös BMW legpotensebb sportverziója bőven több, mint 600 lóerősnek ígérkezik.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
Az új 5-ös széria első körben kétféle belsőégésű motoros verzióban érhető el – a tisztán elektromos i5 mellett.
A sportkombival adott esetben akár bőven 300 km/h feletti tempót is el lehet érni.
Testközelből ismerkedtünk meg a világ első M3 Touringjával, mely még az E46-os sorozatból készült.
Az újdonság 9 millió forinttal alacsonyabb árú, mint az eddigi alapmodell.
A nemrégiben leleplezett újdonság alapmodellje 340 lóerős teljesítménnyel és hátsókerék-hajtással támad.
Megérkezett a BMW 5-ös szériájának vadonatúj, nyolcadik generációja, melyből i5 néven most első alkalommal tisztán elektromos hajtásláncú változat is készül.
A telefonunkat még csak ki sem kell venni a zsebünkből, ha digitális kocsikulcsként szeretnénk használni őket.
A megnövelt tengelytávnak köszönhetően minden korábbinál tágasabb a hely a második sorban.