Magyarországon az új Mercedes S-osztály
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
Az új belépőszintű modellt nem meglepő módon 3 hengeres benzinmotor mozgatja.
Politikailag abszolút korrekt világunkban a japán gyártó egy merészen izgalmas sportkocsival rukkolt elő, de sajnos van vele egy számunkra komoly probléma.
Az izgalmasnak ígérkező sportmodellek végső tesztelése a németországi Nürburgringen zajlik.
A dél-koreai gyártó középkategóriás szabadidő-autója öt év után teljesen megújult.
Az időgép kerekét egészen 1995-ig tekeri vissza ez a remek állapotnak örvendő Mercedes.
A legsportosabb új Octavia Magyarországon zöld rendszámot kaphat.
A benzinmotoros újdonságot nem veti szét az erő, cserébe viszont a korábbiaknál barátságosabb az árcédulája.
A Golf kombi változatával együtt bemutatkozott a népszerű típus szabadidő-autó kivitele is.
Sokat kellett várni rá, de most végre hivatalosan is leleplezték a nyolcas Golf praktikus családi változatát.
Ilyen hatalmas puttonyost eddig még nem gyártott a Mercedes, és várhatóan nem is fog.
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
A négykarikás gyártó négy év után felfrissítette négykerék-hajtással is rendelhető kompakt modelljét.
A kis tömeg és nagy teljesítmény komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A japán gyártó népszerű városi kisautójának első generációja Kínában mind a mai napig gyártásban van.
Itt a megoldás azok számára, akik a Cullinant eddig esetleg túl gyengének találták.
A hivatalos leleplezésre alig több mint két hetet kell csak várnunk.
A francia PSA által a közelmúltban felvásárolt német gyártó friss információkat közölt az új szabadidő-autó kapcsán.