A holland rendőrök már a tuningolt villanykerékpárokkal kénytelenek harcolni
Náluk nem a nagykipufogós Hondákat keresik egy közúti razzián.
Náluk nem a nagykipufogós Hondákat keresik egy közúti razzián.
A BKK térképre is tette a fejlesztéseket.
A legmodernebb technológiákat felvonultató szuperkönnyű kétkerekűnek alaposan megkérik az árát.
A TransyBike ugrás volt a sötétbe, mondja a kezdetekkor ritkaságnak számító cég alapítója, aztán lépésről lépésre indult el a ma már sikeres vállalkozás.
Az ellenőrzésen fennmaradt.
Már megvannak a tervek és az engedélyek is a mostani helyett a logikus, a 7-es utat követő kerékpárúthoz a Balaton felé. Az ügyért felelős Révész Máriusz azt is elmondta a hvg.hu-nak, hányan használták eddig a tavaly átadott bringautat, és hogy mit gondolnak a kritikákról.
Az ügyben korábban a mentőszolgálat és a főváros feszült egymásnak.
Biciklis ütközött motorossal, mindketten meghaltak.
A külügyminisztérium arról számolt be, hogy öt magyar halt meg közúti balesetekben az elmúlt napokban.
Kerületi kártyával, regisztráció után lehet használni. A polgármester szerint ugyanis bár örömteli a bringák számának növekedése, ezzel együtt szembe kellett nézniük azzal, hogy sokan nehezen tudják otthon tárolni a kerékpárjukat.
Illegális autóverseny volt, az elöl haladó Mercedes okozott hatalmas balesetet, egy biciklis meghalt.
Ezúttal nem egy újabb szupersportkocsit, hanem két országúti kerékpárt leplezett le az olasz gyártó.
Sőt, ha az olasz parlament elfogadja a törvényjavaslatot, akkor minden biciklista köteles lesz közúton sisakot viselni, és biztosítást is kötni.
A férfi szervezetében a rendőrök kábítószert találtak.
Rosszkor, jó helyen.
Az autóklub szerint nem lehet sem tömött, sem üres a híd, ehhez finomhangolás szükséges.
Koppenhága a Magyar Kerékpárosklub elnöke szerint is biciklisparadicsom. De mi kellett ahhoz, hogy azzá váljon? Mi inspirálta a változást Dániában, és vajon mi is hajlandóak lennénk-e nyeregbe pattanni, ha a feltételek adottak lennének? Fenntarthatósági podcastunk legfrissebb epizódjában Cecilie Kiilerich dán mobilitási szakértő és Kürti Gábor, a Magyar Kerékpárosklub vezetője értékelte a két ország és fővárosainak kerékpáros kultúráját és vont le tanulságokat a jövőre nézve.