#cm


A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori
 

A growth hacking punkjai: a Duolingo-sztori

A Duolingo nyelvtanuló alkalmazás mögött álló cég növekedése olyan sikersztori, amilyenről titkon minden marketinges álmodik. Felhasználóik száma már a 200 milliót is elérte – anélkül, hogy akár egy dollárt költöttek volna hirdetésre. A siker kulcsa egy több összetevős, de korántsem kivitelezhetetlen stratégia. Interjú Gina Gotthilffel, a Duolingo marketing vezetőjével.

HVG Konferencia HVG Konferencia


Ezzel a 8 alkalmazással simán megy a nyaralás
 

Ezzel a 8 alkalmazással simán megy a nyaralás

Szeretné pár másodperc alatt megtalálni a legjobb éttermet, a legközelebbi strandot vagy a legérdekesebb programot a környéken? Biztosra akar menni, hogy elkerüli a dugókat, és hogy az egész család kellő mennyiségű vizet iszik a forró strandon? Akkor ezeket az appokat töltse le, mielőtt elindul nyaralni.

Mastercard Mastercard





Nem akarok szülni!
 

Nem akarok szülni!

Család mellett is lehet karriered! Vállalj három gyereket, kapsz 20 millió forintot! Teljesítsd be a női princípiumot! Szüljél otthon jógapózban! Ilyen és ehhez hasonló gondolatok ömlenek a mai magyar fiatal nőkre a médiából és közszereplők szájából, és, miközben már nagyjából mindenki pocaklakókról ír babablogot, elfeledkezünk egy fontos kérdésről: mi van, ha valaki egyszerűen nem akar szülni? Hús-vér nőket kérdeztünk.

HVG Extra A Nő HVG Extra A Nő




Vállalkozás: Növekedni szeretne? Akkor így indítson céges blogot
 

Vállalkozás: Növekedni szeretne? Akkor így indítson céges blogot

A megfelelő online felületek, eszközök kiválasztásával és minőségi tartalomkészítéssel a legkisebb vállalkozás is látványos növekedést produkálhat. Szakértőnk segítségével ezúttal azt mutatjuk meg, hogy miért és hogyan érdemes céges blogot indítani, továbbá milyen közösségi oldalakhoz célszerű kapcsolódni.

Telekom Telekom


Előítéletek nélkül - Szubjektív szépségtörténetek
 

Előítéletek nélkül - Szubjektív szépségtörténetek

A Bábellel annak idején teljes miniszériát építettünk a szépség témakörére. Nem pusztán a szépségiparról akartam műsort csinálni, sokkal inkább a mögöttes filozófia érdekelt: hogy bár a szépség alapvetően relatív fogalom, mennyire objektívnek gondolják sokan azokat a szépségideálokat, amelyek manapság hódítanak.

HVG Extra A Nő HVG Extra A Nő

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka
 

Márkaépítés és a HR funkciók támogatása chatbotokkal, avagy a tökéletes felhasználói élmény titka

Több mint egy éve, hogy megjelentek az első chatbotok, és a marketingszakma nagyobbik része még mindig csak találgatja, hogy pontosan mire is fogjuk használni őket, hogyan és merre fejlődik majd a piac. Eközben a botok olyan társterületeken is elkezdték hódítóútjukat, mint a webes kereskedelem vagy a HR. Kalydi Gergely, a Talk-A-Bot társalapítója segít megérteni, hogyan és miért érdemes ezt az eszközt is beépíteni marketing és HR stratégiánkba!

HVG Konferencia HVG Konferencia

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak
 

5 growth hacking-tipp B2B vállalatoknak

"Szép gondolat ez a growth hacking, de ez is csak B2C-ben működik, ugye?" – Merül fel a kérdés a B2B-marketingesekben, ha erről a módszerről hallanak. Pedig mi sem áll távolabb a valóságtól! A growth hacking ugyanis nem egy taktika, hanem egyfajta hozzáállás. Mint ilyen, sem B2C, sem B2B – sokkal inkább H2H (human to human). Dr. Kádas Péter írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Screenagerek - mit érdemes tudni a hamarosan munkaerő-piacra lépő Z generációról?
 

Screenagerek - mit érdemes tudni a hamarosan munkaerő-piacra lépő Z generációról?

A különböző generációk eltérő magatartását nap mint nap tapasztaljuk, a generációk közötti hasonlóságok és különbségek megértésre pedig egyre nagyobb hangsúly kerül a hétköznapokban is. Az úgynevezett „médiagenerációk” közül jelenleg a Z generációra irányul a legnagyobb figyelem, melynek tagjai néhány éven belül átírhatják többek között a munkakeresés vagy a munkavégzés játékszabályait is – dr. Guld Ádám írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Facebook marketing - 6 tipp, amivel növelheti hatékonyságát
 

Facebook marketing - 6 tipp, amivel növelheti hatékonyságát

A Facebook marketing a legelterjedtebb marketing eszköz itthon a Google Adwords mellett, melyet mind az egyszemélyes vállalkozások, mind pedig a multik kellő buzgósággal alkalmaznak. Ugyanakkor, számos esetben sok olyan apró hibát vétenek, melyeknek hatása összeadódik és jelentősen tudják rontani a Facebook hirdetés hatékonyságát – Farkas Zsolt írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia