Elismerés: díjat kapott a Lada Niva futurisztikus utódja – önnek is tetszik?
Az orosz gyártó új terepjáró koncepciója a jelek szerint elnyerte a közönség tetszését.
Az orosz gyártó új terepjáró koncepciója a jelek szerint elnyerte a közönség tetszését.
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.
Régiónk motoros társadalma vélhetően kitörő örömmel fogadná, ha ilyen formában valamikor újra feltámadna az NDK márka.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
A kissé erőltetett „New Germanness“ az új németesség címszó a követendő irány az Opelnél. Megmutatták, milyen formavilágú autókat terveznek.
A közösségi képmegosztó alkalmazottai a munkahelyükön ülve is olyan szelfiket lőnek, amikért más csak töri magát. A letisztult terekbe világhírű divattervezők és építészek álmodtak fotósarkokat.
„Most még nem tudok fizetni, de a következő már pénzes meló lesz!” „Össze tudsz dobni nekem egy logót gyorsan?” „Összeteszel egy prezit nekem holnapra? Ez egy nagy pályázathoz kell, ha összejön, Te is jól jársz majd.” Ismerősek ezek a mondatok?
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?
Bár az internetnek hála napjainkban bárki dönthet úgy, hogy termékét vagy szolgáltatását bemutatja a világnak, ezzel párhuzamosan viszont nehezebbé vált kitűnni az egyre növekő tömegből. Összeválogattunk kilenc márkát, melyeknek ez mégis sikerült. Van, amelyik 17. századi technológiát lovagolt meg, van, ami egyszerűen felrúgott minden marketingszabályt, és akad olyan is, amelyik sajátos munkaerő-összetételével hívta fel magára a figyelmet.
A jó dizájn nem egyszer maga a marketing – vallják a HVG Extra Business által megkérdezett hazai belsőépítészek, dizájnerek és iparművészek, akik a munkáikkal sikert sikerre halmoznak a világban.
Laza péntek délutáni szemtorna, ha már letette a lantot: betűtípusok ihlette irodákat rajzoltak pihent grafikusok.
Átfogó megújulást szeretnének elérni. Talán örökre vége a térdig lógó öltönyujjak korszakának.