szerző:
Csatlós Hanna - Csányi Nikolett
Tetszett a cikk?

A MOME divat- és textiltervezés alap-, illetve mesterképzésének végzős diákjai egy látványos divatshow keretében mutatták be diplomamunkáikat. Ambiciózusok, tehetségesek és alig várják, hogy odapörköljenek a sokat bírált fast fashionnek.

A MOME Fashion & Textile Degree Show az első remek alkalom arra, hogy a piacra kikerülő, frissen végzett divat- és textiltervezők megmutassák a szakmabelieknek, hogy mire képesek. Márpedig az alap- és mesterképzésen diplomázott diákok szemmel láthatóan elég sok mindenre képesek.

A tradícionális viseletek újragondolásával vagy az elhasznált farmernadrágok felpépesítésével például választ tudnak adni a környezetszennyezőnek és pazarlónak bélyegzett fast fashion kihívásaira. A MOME-t olyan felkészült diákok hagyják el, akik az általuk megtervezett mintáikkal külföldi piacra dolgozhatnak, vagy akik képesek úgy ruhát tervezni és készíteni, hogy közben semmiféle hulladékot nem termelnek.

Ismerjék meg az idei fashion show néhány ígéretes szereplőjét!

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

Az index.hu eddigi szerkesztősége lényegében megszűnt létezni, az ország elveszítette a legolvasottabb online felületét. Ez a független magyar sajtóra és a tájékozódás szabadságára mért eddigi legsúlyosabb csapások egyike. A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, hogy minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Kevesebb üdítőt ittunk a koronavírus miatt

Kevesebb üdítőt ittunk a koronavírus miatt

Az EU megint ad egy csomó pénzt a koronavírus elleni harcra

Az EU megint ad egy csomó pénzt a koronavírus elleni harcra

Évi 1,5 milliárd forintot keres a TikTok második legnépszerűbb videósa

Évi 1,5 milliárd forintot keres a TikTok második legnépszerűbb videósa