Hátrafelé driftelni? Az már egy szint – videó
A drift kívülről látványos, belülről élvezetes tevékenység. Persze mindig fokozni kell mindkét fél számára az elérhető maximumot.
A drift kívülről látványos, belülről élvezetes tevékenység. Persze mindig fokozni kell mindkét fél számára az elérhető maximumot.
Elképesztően széles felnik, porig ültetett autók, bőrrel borított motorterek és gumifüst. Az AMTS-en jártunk, holnap még Ön is megteheti.
A jelenet simán elment volna bármelyik Halálos iramban-epizódban.
Az igen ritka és nagyon drága sportkocsikat gyűjtő üzletember ezúttal egy egyszemélyes járgánnyal csapatott a messzi északon.
Keresztben csúszva nem feltétlenül a leggyorsabb közlekedni, de iszonyatosan élvezetes és látványos. Főleg egy még takargatott prototípussal.
Egy 510 lovas Mercedes-AMG C 63 S-sel persze jót lehet körzőzni, főleg ha még biztatják is az embert, vagy pont azért ment oda, hogy megmutassa, mit tud a gép. Így kínos igazán.
Mivel egy profi driftversenyző a tulajdonosa, sejteni lehetett előre, hogy mi fog történni: kilincsel előre autózás és nagyon sok gumifüstölés.
Igazán különleges látvány, ahogy az üres betonépületek között űzi egymást három profi versenyző a sok száz lóerős autókkal.
Se ordító motor, se életéért küzdő csikorgó gumi, csak spontán nyomaték és környezettudatosság minden mennyiségben - az olasz napsütésben drifteltünk a világ legkelendőbb elektromos kocsijával.
Valójában nem is egy M2-ről van szó, hanem egy utolsó csavarig átépített driftautóról, aminek az alapját ugyan egy 2-es sorozat adta, de az orrában a GM eredetű, 6.2-es V8-as versenyblokk dolgozik.