Nem is lehetne rendszáma, mégis utcára vihetjük ezt az eladó hibrid sportkocsit
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Ez a sportkocsi tulajdonképpen nem más, mint egy négy keréken gördülő időgép, mely egyenesen az 50-es évekbe repít vissza.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Az elmúlt évtizedekben a jelek szerint alig használták ezt a lengyel kisautót.
Ez a kocsi nem egyszerűen csak egy nyitható tetejű német autó, hanem egyben egy időgép is, amely visszarepít bennünket a 60-as évekbe.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
Ezzel az autóval az elmúlt több mint három évtizedben kevesebb mint 5 000 kilométert tettek meg.
Valakinek igen sok pénzt megért ez a lényegében időgépként is funkcionáló régi NDK kisautó.
Az elmúlt évtizedekben sajnos nem sok figyelmet szenteltek ennek az éppen eladó bajor sportkocsinak, ami nem mellesleg igen komoly végsebességre képes.
Nem kevés kilométer van ebben a youngtimerben, de a neves tulajdonos miatt vélhetően igen drágán cserél majd gazdát.
Ez az öregecske román személyautó sokkal több egyszerű közlekedési eszköznél, valódi muzeális értéket képvisel.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.
Gyorsan körbejárta a világháló hazai fertályát az eladó zöld Trabant, amely iránt a vártnál sokkal nagyobb érdeklődés mutatkozik.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A szovjet technika a hirdető szerint gyári állapotnak örvend, így aztán alaposan meg is kérik az árát.
A lengyel kisautó ezen példányával eddig kevesebb mint 40 ezer kilométert tettek meg.
Ez a korosodó bajor járgány nem megkímélt állapotú vagy frissen felújított, hanem olyan, mintha most gördült volna ki a gyárból.
Másfélszeresére nőttek a boltosok bérköltségei, 2018-ban több mint egymilliárd forintot fordítottak bérre és a kapcsolódó költségekre a vállalkozások.