Megállt a víz az elterelő aluljáróban, nem engedélyezik a Nagytétényi út lezárását
Megállt a víz a forgalom elterelésére szánt új aluljáróban Budafokon.
Megállt a víz a forgalom elterelésére szánt új aluljáróban Budafokon.
Teljes titokban újították fel önkéntesek annak a 80 éves vilmányi asszonynak a házát, aki még márciusban kért segítséget egy Facebook-videóban.
Túl nagy zajártalommal járt volna a vágányfelújítás a sínek melletti házban, a vasúttársaság befizette az ott élőket két hétvégére szállodába.
Máris feltörték a síneket a Corvin-negyednél.
Ennek ellenére sokszor éveket kell várni a szakemberekre, drágák az alapanyagok, a vállalkozók pedig a kis munkákra nem is nagyon szerződnek le.
Péntektől a felújított M1-esen lehet robogni Tatabányánál, vége van a munkálatoknak.
Az 1-es villamos meghosszabbítására már 2025-ig sor kerülhet, a 2-es metrót viszont valószínűleg 10 éven belül nem kötik össze a HÉV-vel, és a 3-as és a 4-es metrót sem fogják egyhamar meghosszabbítani.
Homolya Róbert szerint a pályaudvar állomásépületének felújítására rendelkeznek forrással, amit részben átcsoportosítanának. De a vágányhálózat felújítására is szükség lenne. Azt is elmondta, a Keletire is sokat kellene még költeni.
A szóban, sms-ben vagy éppen ácsceruzával sebtében papírzacskóra firkantott árajánlatokban rejlő problémát ismerte fel a Magyar Építőipari Szakemberek Közössége, ezért a szervezet egy online árajánlatadó rendszert fejlesztett szakemberek számára.
Új kijelzők, új világítás, lebontott büfék várják az utasokat. Jövőre új utascentrumot is terveznek, megújul a sokat átkozott nemzetközi jegypénztár is.
Elindul a Balaton déli-délkeleti részén, többek között Siófok és Balatonlelle között lévő, kerékpárút felújítása.
A munkák elvileg rendben haladnak, nem lesz hosszabbítás.
Egyetlen pályázatot adtak be a felüljárók felújítására.
A Keleti pályaudvar két hétig tartó lezárása miatt több vonat a Délibe vagy Kelenföldre érkezik, lesz, amelyik Kőbánya felsőn vagy Kőbánya-Kispesten fordul. De forradalmi újításként a körvasúton is járnak személyvonatok. Mindent összeszedtünk, amit a hétfőn kezdődő lezárásról tudni kell.
A 3,5 milliárd forintos projekt során az eredeti Zsolnay-tetőcserepek is visszakerülnek.
A Győr és Bécs között közlekedő Talent motorvonatokból kritikusan kevés üzemképes jelenleg, a MÁV-Start szerint ezen változtatni kell, ezért más cégekkel közös szerződésben vállalták a helyzet rendezését. A vasúttársaság a rendszeresen elromló motorvonatok miatt máig perli a gyártó Bombardiert.
A székesegyház tetőszerkezeténél keletkezett a tűz, a tető és az úgynevezett huszártorony összeomlott. A katedrális két tornyát azonban sikerült megmenteni, és a párizsi hivatalos források éjszaka 11 körül közölték: a templom fő szerkezetét sikerült megvédeni, de a tető kétharmada elpusztult. Hivatalos források szerint egy tűzoltó megsérült oltás közben, további sebesülések azonban nem voltak. Macron elnök azt ígérte: újraépítik a katedrálist.
A becsületes magyar családok kaphatják meg a falusi csokot – írta a kormány. Csakhogy több szabály vagy épp a trükközőket segíti, vagy afelé mutat, hogy a tisztességtelenek helyett a szegényeket zárják ki.
Még mindig szinte romokban van a Kútvölgyi Kórház épülete, a kormánynak nagy tervei vannak, amelyek nyugtalanítják az orvosi kamarát.