Tőzsdére menne, és ezzel 15 milliárd forintot vonna be a Waberer’s
A kibocsátásból származó pénz legnagyobb részét a lengyelországi felvásárlásra fordíthatják.
A kibocsátásból származó pénz legnagyobb részét a lengyelországi felvásárlásra fordíthatják.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) tiltakozik a Németországban hatályba lépett intézkedés ellen, amely szerint bírsággal sújtják a gépjárművezetőt és az őt alkalmazó céget, ha a heti 45 órás pihenőidőt nem kereskedelmi szálláshelyen tölti - közölte az MKFE.
Még nem tudni, milyen kérdéseket tesz fel a kormány a fiatalok buszos utaztatásáról kezdeményezett nemzeti konzultáción, összegyűjtöttünk azonban néhány lehetséges, illetve pár, önmagában az ötletből fakadó felvetést, és kíváncsiak vagyunk, mit szól ön ezekhez.
Amit eddig tudni lehet a tragikus buszbaleset miatt tervezett kormányzati lépésekről, az indokolatlannak, észszerűtlennek és szakmailag átgondolatlannak tűnik.
Háború van a nemzetközi fuvarozásban. A nyugati államok besokalltak az olcsó keleti konkurenciától és machinációiktól.
Fokozott ellenőrzéseket és óvatosságot kérnek a fuvarozóktól.
A fizetések mellett nagyon felértékelődött, hogy milyen vasat raknak a szállítmányozó cégek a sofőrök alá. A Scania új, királykategóriás kamionja leginkább olyan, mint egy guruló mini hotelszoba, miközben technológiai szempontból is ultramodern.
Elindult az OKJ-s képzés, fejenként egymilliót tolnak bele.
Kamucégek, akrobatamutatványok 80-nál, ponyvát kihasító migránsok – sorra tűnnek el vagy sérülnek meg a szállítmányok Európa útjain. Megnéztük, hogyan próbálnak védekezni ellene.
Logisztikai raktárat épít nettó 7,8 milliárd forintból a Révész csoporthoz tartozó Révész-Nyírlog Logisztikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. Nyíregyházán. A beruházás alapkövét kedden tették le a nyírségi nagyváros ipari parkjában.
A kamionokat gyártó svéd Scania és Norvégia legnagyobb árufuvarozó cége összefogott, hogy egy kicsit jobbá tegyék a jövőt.
Burgenlandba exportálta a kamionsofőrök egyik fontos továbbképzését egy magyar társaság. A határtól 30 kilométerre minden magyarul folyik, csak éppen van egy nagy különbség: az ott megszerzett képesítést praktikusabbnak tartják, könnyebb levizsgázni az anyagból, és Nyugat-Európában jobban elfogadják.
Szinte ugyanarra a vizsgálatra köteleztek a nagy magyar kamionosképzésen, amelyet egyszer már megcsináltam. Kiderült, hogy ha magam, a saját kontómra csinálnám a képzést, 2 hónap alatt végeznék is vele, két hét alatt be is hozná az árát a díj, ezzel szemben az állami mentorálás mellett elképesztően vontatottan zajlik a projekt, 8-10 hónapba is beletelik. Világossá vált, hogy a nyugatihoz közeli bérek megadását nem lehet megspórolni. Sorozatunk befejező része.
Visszás elvárásra derült fény a nagy magyar kamionosképzésnél: nem maradhat jelenlegi munkaadójánál az a fuvarozó, aki kamionsofőrré akarja átképeztetni magát. De ki vállalja, hogy hónapokkal korábban jelzi, elhagyja a munkahelyét, csak azt nem tudja, mikor tud egy másik céghez menni? Az is világossá vált, a képző szerv elvárná, fordítva üljünk a lovon. Kamionsofőr-képzési cikksorozatunk második része.
A hvg.hu munkatársa jelentkezett az ingyenes állami kamionsofőr-képzésre, és végigjárta a bürokratikus szamárlétrát. Átment a szimulátoros vezetésen, közben elütött pár szarvast, és összetört egy kamiont, a pszichológiai vizsgálaton, a pályaalkalmasságin, és még így is csak a program előszobájáig jutott el. Meglesz-e a tervezett 6 ezer új kamionsofőr? Cikksorozatunk első részét olvashatják.
Hétfőtől érvényes a közösségi személyszállító alkalmazás új akcióterve, amelyet a taxistüntetésre és a kormány elvárásaira reagálva állítottak össze. Úgy tudni, ennek ellenére még a régi, laza szabályok szerint is lehet uberezni.
A debreceni repülőtér trimodális logisztikai központjában nyitotta meg első regionális szállítmányozási irodáját a Maltacourt fuvarozási csoport – jelentette be Paul Szeman, a cég magyarországi ügyvezető igazgatója a helyszínen.
A Waberer's csoport idei első három negyedévi konszolidált bevétele 392,4 millió euró volt, 6,4 százalékkal több a múlt év azonos időszakának a bevételénél – közölte a nemzetközi közúti fuvarozással foglalkozó holding csütörtökön a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
Körübelül hatezer sofőr hiányzik a magyar fuvarozói ágazatból, ezért a Magánvállakozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete és a Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. ingyenes sofőrképzést hirdetett. Az állam által finanszírozott ingyenes képzésre az első napokban már több mint húszezer fiatal jelentkezett.
Ha megszokta, hogy évfordulókor a biztosítókat megversenyezteti, és mindig egyre olcsóbb kgfb- vagy cascodíjakat kap, akkor idén vegyen egy nagy lélegzetet, mielőtt megnézi az ajánlatokat. A piac elérte a mélypontot, és várhatóan díjemelés jön. A legnagyobb emelést a fuvarozók kaphatják a nyakukba, de ők nagyon nem szeretnék ezt cipelni, ezért megpróbálják majd áthárítani – például önre.