Alternatív címen érhető el a Holtankoljak.hu, mivel az eredeti oldal leállt
Azt írták a Facebookon, hogy külső támadás érte őket.
Azt írták a Facebookon, hogy külső támadás érte őket.
A francia lap munkatársa, Jean-Baptiste Chastand a Nyírség fővárosában próbált tájékozódni, és szemügyre vett mindent az energiahelyzettől a boltok kínálatán át a bezárt kulturális intézményekig.
Az orosz kormány három lehetséges válaszlépésen dolgozhat.
A kormányülésről tett ki képet a miniszterelnök, egyben ki is jelölte, kire kell haragudni a benzinár megugrása után.
Attól még, hogy megszüntették a két kiválasztott üzemanyag hatósági árát, varázsütésre nem áll helyre az ország benzin- és gázolajellátása. A Mol szerint is hetekig tarthat, míg termelési oldalról enyhíteni tudnak a helyzeten, a teljes stabilizálódás pedig hónapokat vehet igénybe. A kormány addig is hárítja a felelősséget, és a káosz okozójaként a saját, felelőtlen intézkedései helyett megint Brüsszelre mutogat.
Már eddig is az EU harmadik legmagasabbja volt a magyar infláció, a benzinárstop eltörlésével pedig megállíthatatlanul törünk az élre.
Megelőzhette volna a kormány a benzinhiányt, ha nem próbálja átírni a közgazdaságtan törvényeit. Az európai olajembargó életbelépésének másnapján a nemzetközi fejleményekre hivatkozva kapitulált. A Mol vezérigazgatója szerint a teljes leürülés kényszerítette ki az ársapka elengedését, amit kedden éjjel fél 11-kor jelentett be rendkívüli kormányinfón Gulyás Gergely miniszter és Hernádi Zsolt Mol-vezér.
Kemény fába vágtuk fejszénket közéleti podcastunk legfrissebb epizódjában: autóba helyezett stúdiónkban addig beszélgettünk az árstopokról és általában a gazdasági helyzetről, amíg sikerült tankolnunk. Az adás kis szerencsével tíz perc, nagy balszerencsével több óra is lehetett volna, végül bő egy óra alatt, Budáról indulva Pest másik oldalán tudtunk 95-ös benzint szerezni.
Vége a 480 forintos benzin és gázolaj korszakának.
Kedden 23 órakor életbe lép az intézkedés.
A téma alighanem a mostanra tarthatatlanná vált benzinhelyzet.
Csak akkor tudnak üzemanyagot venni partnereik, ha vállalják, hogy el is mennek érte.
Logisztikai kihívásokkal szembesül az osztrák olajcég.
Az amúgy is hitelességi válsággal küszködő, és annak árát fizető magyar gazdaságpolitikának már csak az hiányzott, hogy a kormánymédia páros lábbal szálljon bele a jegybankelnökbe csak azért, mert – amúgy megalapozottan – kritizálni merte a kormányt. Igazából az a csoda, hogy Matolcsy eddig megúszta, ennél kevesebbért tinédzser lányokat leribancoztak.
Igaz, ami igaz, egy euró is többet ér most forintban, mint 2019-ben.
A vállalat ügyvezető igazgatója szerint soha nem volt még ilyen rossz az ellátási helyzet, mint most. Az egyetlen megoldás továbbra is az, ha visszatér az üzemanyag-import az ársapka előtti szintre. De az import nagyrésze épp az ársapka miatt tűnt el az országból.