280 milliárd dolláros kárt okozott Ukrajnának az Oroszországgal való konfliktus elemzők szerint
Az elemzők kiemelték, hogy a Krím annektálása óta eltelt hét évben az ukrán gazdaság évi 40 milliárd dollár veszteséget szenvedett.
Az elemzők kiemelték, hogy a Krím annektálása óta eltelt hét évben az ukrán gazdaság évi 40 milliárd dollár veszteséget szenvedett.
Ennek ellenére a csütörtökön hozott ítéletében nem törekedett arra, hogy részletesen kivizsgálja a pályázatokat egy konkrét per kapcsán. Kormányközeli felszámoló cégek járhatnak jól a döntéssel.
A fővárost elkerülő vasútvonalra valóban szükség van, ellentétben a Budapest-Belgrád vonallal, amelynek építésében a felcsúti milliárdos érdekelt. Az biztos, hogy időben nem ütközhetne a két gigantikus beruházás, vagyis Mészáros építési kapacitásai mindkettőre elegendők lehetnének.
Az üzemanyagárakat 480 forintban maximálták, amiről február 15 előtt dönt újra a kormány.
A várakozásoknak megfelelően 4,3 százalék maradt az egyhetes betét kamata, jelenleg ez az irányadó ráta. Február 24-én várható emelés, az előző napi alapkamatemelés után.
Varga Mihály azt ígérte, hogy a pénzt hétfőig mindenki megkapja.
Orosz és kínai érdekeket is kiszolgál Orbán Viktor, hogy a kormányához közel álló üzletembereknek újabb hatalmas üzleteket hozzon. A Kína és Európa közötti vasúti áruforgalom ideterelésének reménybeli profitján miniszterek és holdudvaraik marakodnak, miközben mindegyik kap állami milliárdokat is.
Kemal Kilicdaroglu a növekedő infláció okán bevezetett áremelések ellen tiltakozik így.
Az ellenzék miniszterelnök-jelöltje csapata közgazdászaival és szakembereivel, Bod Péter Ákossal, Palócz Évával és Bojár Gáborral értékelte a jelenlegi gazdasági helyzetet és tűzött ki célokat a jövőre – igaz, a pontos gazdasági programot továbbra sem ismerjük.
A drágakő egy karbonádó, vagyis fekete gyémánt.
Orosz és kínai érdekeket is kiszolgál Orbán Viktor, hogy a kormányához közel álló üzletembereknek újabb százmilliárdos bizniszeket hozzon. A Kína és Európa közötti vasúti áruforgalom ideterelésének reménybeli profitján miniszterek és holdudvaraik marakodnak.
A nemzeti vagyonért felelős miniszternek kitakarás nélkül kell kiadnia az MVM 2019-es és 2020-as tulajdonosi határozatait, bár a Mátrai Erőművel kapcsolatos kérdésekre nem biztos, hogy választ kapunk.
A kamatemelés és nyomában a forint árfolyamának erősödése rekordméretű veszteségbe viheti a Magyar Nemzeti Bankot, amelynek elnöke eddig a nyereséges működést saját sikereként állította be.
A debreceni repülőtérre szánt pénz nagyobb részét a város kapja, miközben maga a repteret üzemeltető társaság állami tulajdonba kerül.
74,95 helyett 82,87 dollárra nőhet az amerikai kormány szerint a Brent olaj idei ára. Ez csökkenést jelentene a januárihoz képest, de jóval kisebbet, mint amit eddig vártak.
Működik a „rezsicsökkentés”, legalábbis mint politikai termék, mert a kormány dolga a hatósági árakkal éppen a szabályozás lenne, amit nem végez el. 2010 óta a lakossági energiaszolgáltatás szinte teljesen állami kézbe került az MVM égisze alatt. Áramtermelésben az ország nap- és atomhajtású pályára állt, gázimportban elköteleződött Oroszország mellett, de nem annyira, mint régen.
A Turów bánya miatt büntette meg az uniós bíróság Lengyelországot, 15 millió eurót fog behajtani az Európai Bizottság.
Patrick Balkany, akit nejével együtt óriási adócsalásért ítéltek el, nyomkövető karpereccel élt birtokán, de annyiszor sértette meg a szabályokat, hogy visszakerült a Fleury Merogis börtönbe.
17 üzletben volt gond az élelmiszerárstop betartásával. Magasabb áron kínálták a termékeket, vagy éppen kevesebbet tartottak raktáron.
Az ár-bér spirál kialakulásának megakadályozása a fő feladat 2022-ben Nagy Márton szerint – ezzel kapcsolatban kérdés, a kormány a választások után hogyan tervezi sokkok nélkül felengedni a féket az árstoppolt termékeken, főleg az üzemanyagokon. Nagy Márton szerint a gazdaságnak támogatott hitelekre lesz szüksége – ám a jegybank épp szigorít, a kormány pedig kiköltekezik és hiányt csökkentene.