#gyümölcslé




Legendás magyar márka akar hódítani külföldön
 

Legendás magyar márka akar hódítani külföldön

Nemcsak a szánkat pirosra festő hírhedt mesterséges színezéket tüntette el, hanem teljesen új üzleti receptet is kidolgozott a Márka üdítők számára az a családi vállalkozás, amely néhány év alatt majdnem meghatszorozta a termelést és az árbevételét. A Márka Üdítőgyártó Kft. már elhagyná a márkanév elől a retró jelzőt és még inkább az egészséges italok felé mozdulna. Ma a cégnél oxigénnel dúsított vizet, jeges teát és gyümölcsleveket is készítenek, és olyan országokba is betörnének, ahol a vevőknél a Márka név semmilyen emléket sem ébreszt. De már most is szállítanak Angliába, a honvágyukat részben Márkával enyhítő ottani magyaroknak.

hvg.hu hvg.hu



A hitel agyonnyomta a Hey-Hót
 

A hitel agyonnyomta a Hey-Hót

Felszámolják a magyar gyümölcslépiac egyik emblematikus szereplőjét, a Hey-Ho gyártóját. A több milliárd forintos adósságot maga előtt görgető gyümölcslégyártó májusban került csődvédelem alá, a megszűnés ugyanakkor hazavághatja a cég székhelyének otthont adó települést, Érsekhalmát.

Bogár Zsolt - Nagy Gergő Bogár Zsolt - Nagy Gergő

Csődbe menekült a Hey-Ho gyümölcslevek gyártója
 

Csődbe menekült a Hey-Ho gyümölcslevek gyártója

Csődvédelmet kért a Hey-Ho gyümölcsleveket gyártó Első Magyar Gyümölcsfeldolgozó és Gyümölcslégyártó Zrt. A társaság még 2010-ben is nyereséges volt, forgalma meghaladta a 3 milliárd forintot. Jelenleg több végrehajtás folyik ellene, egyiket az adóhatóság indította.

hvg.hu hvg.hu