#gyümölcslé







Legendás magyar márka akar hódítani külföldön
 

Legendás magyar márka akar hódítani külföldön

Nemcsak a szánkat pirosra festő hírhedt mesterséges színezéket tüntette el, hanem teljesen új üzleti receptet is kidolgozott a Márka üdítők számára az a családi vállalkozás, amely néhány év alatt majdnem meghatszorozta a termelést és az árbevételét. A Márka Üdítőgyártó Kft. már elhagyná a márkanév elől a retró jelzőt és még inkább az egészséges italok felé mozdulna. Ma a cégnél oxigénnel dúsított vizet, jeges teát és gyümölcsleveket is készítenek, és olyan országokba is betörnének, ahol a vevőknél a Márka név semmilyen emléket sem ébreszt. De már most is szállítanak Angliába, a honvágyukat részben Márkával enyhítő ottani magyaroknak.

hvg.hu hvg.hu




Keveset isznak a magyarok
 

Keveset isznak a magyarok

A magyar lakosság víz- és kávéfogyasztása nőtt, az üdítőitalok és a juice-ok fogyasztása viszont csökkent a 2006-os adatokhoz képest - derült ki egy felmérésből. A 2006 és 2012 között eltelt időszak alatt 5,7 százalékkal nőtt a napi folyadékbevitel, ez azonban még mindig alig éri el az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) szerinti megfelelő 2-2,5 liter mennyiséget.

MTI MTI

Új magyar gyümölcslé érkezik a hiperek polcaira
 

Új magyar gyümölcslé érkezik a hiperek polcaira

Új gyümölcslevekkel lép a kiskereskedelmi piacra Garden Csoport, a teljes egészében magyar gyártású gyümölcslevek sem adalék-, sem tartósítószert nem tartalmaznak és hiperekben is kaphatóak lesznek. A gyártó a kiskőrösi régióban integrált zöldberuházást hoz létre a gyártásra.

unknown unknown

Képesek ellesni másoktól az okosabb trükköket a csimpánzok
 

Képesek ellesni másoktól az okosabb trükköket a csimpánzok

Az eszközök hatékonyabb és okosabb használatát ellesik egymástól és az embertől a csimpánzok. Az utánzás előfeltétele, hogy a majom saját technikájával elégedetlen legyen - írja Jamamoto Sinja, a Kiotói Egyetem kutatója kollégáival a PlosOne című online folyóiratban megjelent tanulmányában.

MTI MTI

Jön a szociális gyümölcslé
 

Jön a szociális gyümölcslé

Százszázalékos gyümölcslé gyártását tervezi a Kapos Aranya Szociális Szövetkezet, amely uniós forrásból a hátrányos helyzetű településeken a mezőgazdaságon keresztül juttatná munkához a munkanélkülieket és erősítené a helyi termék piacra jutását is - írta a Világgazdaság.

hvg.hu hvg.hu

A magyarok nagyon buknak az almalére
 

A magyarok nagyon buknak az almalére

A Rauch Hungária a most véget érő gyümölcs-feldolgozási szezon során rekord mennyiségű, közel 150 000 tonna magyar gyümölcsöt vásárolt és dolgozott fel budapesti és nyírmadai gyárában. A társaság árbevétele idén várhatóan több mint 20 milliárd forint lesz

hvg.hu hvg.hu


A hitel agyonnyomta a Hey-Hót
 

A hitel agyonnyomta a Hey-Hót

Felszámolják a magyar gyümölcslépiac egyik emblematikus szereplőjét, a Hey-Ho gyártóját. A több milliárd forintos adósságot maga előtt görgető gyümölcslégyártó májusban került csődvédelem alá, a megszűnés ugyanakkor hazavághatja a cég székhelyének otthont adó települést, Érsekhalmát.

Bogár Zsolt - Nagy Gergő Bogár Zsolt - Nagy Gergő


Csődbe menekült a Hey-Ho gyümölcslevek gyártója
 

Csődbe menekült a Hey-Ho gyümölcslevek gyártója

Csődvédelmet kért a Hey-Ho gyümölcsleveket gyártó Első Magyar Gyümölcsfeldolgozó és Gyümölcslégyártó Zrt. A társaság még 2010-ben is nyereséges volt, forgalma meghaladta a 3 milliárd forintot. Jelenleg több végrehajtás folyik ellene, egyiket az adóhatóság indította.

hvg.hu hvg.hu