Szögletes és hatalmas villanyautóként debütált a Kia EV9
A méretes divatterepjáró hatótávolsága megközelíti az 500 kilométert.
A méretes divatterepjáró hatótávolsága megközelíti az 500 kilométert.
Immár hazánkban is rendelhető az EQS gyengébb és szerényebb hatótávú legolcsóbb változata.
Az újdonság tulajdonképpen nem más, mint az ID.4 sportosabb hangulatú testvérmodellje.
A japán gyártó új szabadidő-autójának plugin hibrid verziója igen komoly villanyhatótávval bír.
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.
Belgiumban próbáltuk ki a svéd márka első csak online rendelhető új androidos modelljét, mely kupésra faragott szabadidő-autóban most először újrahasznosított anyagok váltották az állati bőrt.
Nem, ez most kivételesen nem egy újabb divatterepjáró, hanem "csak" egy praktikus családi kombi.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Az amerikai terepjáró plugin hibrid hajtáslánca mintegy 40 kilométeres villanyhatótávot tesz lehetővé.
A szabadidő-autó kategóriás újdonság többek közt drift üzemmóddal is rendelkezik.
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
A bajor gyártó nyíltan kijelentette, hogy nem száll be a hatótávolság-háborúba.
A VW konszern spanyol márkájának újdonsága minimálisan drágább a testvérmodellnek tekinthető ID.3-nál.
Az XC40 Recharge immár gyengébb és csak elöl hajtott változatban is elérhető.
Egy gyári tesztpályát használtak a rekordkísérlethez, amelyen 392 kört tett meg a jármű.
Üléspróbát vettünk a tisztán elektromos hajtásláncú i4 aktuális csúcsmodelljében.
Ezzel a villanyautóval nem a magánvásárlókat veszi célba a francia vállalat.
Belátható időn belül vége a belső égésű motorok korszakának. Felgyorsult a villanyautók és a töltőhálózatok fejlesztése, ám még sok akadály fékezi az e-autók új világának eljövetelét.
A villanymotoros szabadidő-autó legolcsóbb kivitelének hatótávolsága mintegy 440 kilométer.