Egyre több lakás ragad be a piacon
Budapesten 8 százalékkal kevesebb lakóingatlan-hirdetést adtak fel a tulajdonosok, ám a kínálat mégsem szűkült.
Budapesten 8 százalékkal kevesebb lakóingatlan-hirdetést adtak fel a tulajdonosok, ám a kínálat mégsem szűkült.
A Firefox 60-as verziója egy nem várt meglepetést is hoz: aki új lapot nyit a böngészőben, szponzorált tartalmakat láthat majd rajta. Szerencsére ki lehet kapcsolni az új "funkciót".
Rengeteg olyan videó van fent a YouTube-on, amely iskolai csalásra buzdította a diákokat. A BBC alapos kutatómunkával sok száz olyat is talált, amelyben a beadandó dolgozatokat pénzért leszállító szolgáltatást reklámoznak. Nagy felháborodást keltett, hogy a YouTube letörölte ezeket a videókat.
Az ESMA korábban vitában állt az önkormányzattal, de a mostani pályázat elbírálásakor már szent volt a béke.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Egy év leforgása alatt sem változtatott hirdetési rendszerén a Facebook, így továbbra könnyen át lehet nyomni egy diszkriminatív reklámot az oldalon. Megoldás lenne rá, de azt épp a Facebook miatt nem lehet alkalmazni.
Mark Zuckerberg a legfontosabb amerikai és brit lapokban jelentette meg bocsánatkérő levelét.
Az Európai Bizottság (EB) szerdán bemutatta javaslatait az információtechnológiai nagyvállalatok megadóztatására, és átmeneti intézkedésként 3 százalékos adót vetne ki az érintett cégek, például a Google és a Facebook éves európai forgalmára.
A netes hirdetések jelentős részében valószínűleg lopott tűzifát árulnak vagy az eladók próbálják valamilyen trükkel megkárosítani a vevőket.
Dollármilliókat veszthet a Google, ha nem változtat az algoritmusán.
Így fogják meg a nekik fontos célcsoportokat.
300 ezer forintot kérnek ezért a nem éppen bejáratós 5-ös BMW-ért. Az árából éves buszbérletet tervez venni az eladó.
A modern autók remek online kapcsolattal és nagy felbontású kijelzőkkel bírnak, vagyis kiváló táptalajt biztosíthatnak a felugró reklámoknak.
Ha nem figyel, fogyasztásra alkalmatlan, romlott, büdös kacsát, libát vásárolhat – figyelmeztet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.
A YouTube-sztárok csak a videózásból meg tudnak élni, a legjobbak nem is akármilyen összegeket tesznek zsebre. Na de hogy csinálják? Erre adott választ egy népszerű vlogger.
Ne csodálkozzon, ha mostanában gyanúsan sok hirdetés bukkan fel számítógépezés közben, hiszen a két legfertőzőbb vírus éppen ilyesmit idéz elő.
Szinte garantálható, hogy több hirdetésnek fog örülni és/vagy többnek lesz hatása, ha a YouTube-ot nézi, a videómegosztónál ugyanis bejelentették: még inkább személyre szabják a reklámokat.
Úgy tűnik, most volt a fordulópont a digitális vs. televízió hirdetésversenyben.