Google és Facebook: mindenki hirdet rajta, de nem elég jól
A magyar kis- és közepes cégeknek már kétharmada hirdet a két népszerű csatornán, de az eredmények láttán fanyalognak.
A magyar kis- és közepes cégeknek már kétharmada hirdet a két népszerű csatornán, de az eredmények láttán fanyalognak.
Fiatal kreatívok indulhattak az Europress és a Pride közös versenyén, feladatuk pozitív hangvételű hirdetés készítése volt a 20. budapeti melegfelvonulásra. Bemutatjuk az első három helyezettet.
Nagyot dobtak az Aldi kreatívjai, ez a hirdetés mindent visz. Semmi felől sem hagynak kétséget.
Valakik a kormánypártokban nem akarják, hogy a kormányfő barátja, Garancsi István új érdekeltsége hirdessen az út menti póznákon. Ezt pár éve tiltották meg balesetveszélyre hivatkozva.
A fiatalok szellemi és erkölcsi fejlődésére tekintettel elutasították egy meleg társkereső-oldal azon kérelmét, hogy a budapesti buszok oldalán hirdethessen. A BKK szerint ők nem szóltak bele a döntésbe.
Az Aldinál úgy fest, egyre furább módszerekkel igyekeznek bemutatni azt, hogy milyen olcsó is az áruházlánc és milyen magas a minőség. Most egy férfikórus énekelte meg mindezt.
Nem fogják elhinni, hogy mire apellál az Aldi új reklámjában. Az üzenet ennél már nem is lehetne egyszerűbb.
Egészen egyedi megoldást választott egy holland ingatlaniroda, illetve házeladó arra, hogy reklámozza ingatlanát.
Külsősökre bízza a közszolgálati médiumok hirdetési felületeinek értékesítését az MTVA - közölte a napi.hu. A beszámoló szerint az MTVA tévés műsorainak és imázshirdetéseinek megjelenését jelenleg a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó I.M.G. Inter Media Group kezeli.
Az ünnepi szezonhoz közeledve egy új hirdetésben magasztalja fel a Microsoft a Surface Pro 3-at, egyúttal kiemeli az Apple egyik üdvöskéjének „hiányosságait”.
Ennivalóért cserébe nyelvtanítást vállalni, terhesen az utcára kerülve babaruhát kérni, feleslegessé vált ágyat keresni, hogy ne kelljen a földön aludni – sok reménytelen helyzetbe került ember inkább vadidegenektől kér segítséget az interneten, mint hogy saját környezetéhez forduljon. De van, aki még a világháló adta lehetőséggel sem tud élni, ezért szó szerint kiplakátolja a nyomorúságát.
Átalakultak a reklámozási stratégiák az utóbbi időben, és nem véletlenül. Valami újat kell kitalálniuk a cégeknek, ha ügyfelet akarnak fogni. Van, ahol a vezérek álruhában együtt szidták a saját cégüket az emberekkel, később így tűntek jófejnek. Mások zártkörű koncertre viszik el a behálózni kívánt partnert. Autót például már nem lehet magánszemélynek eladni, a céges flottával házalók pedig örülnek még úgy is, ha 30-40 százalékkal olcsóbban tudják elpasszolni a kocsikat. A bankok óriási ellenszélben hajóznak, mert a megítélésük lenullázódott. A tévéreklámot egyre inkább csak szükséges rossznak tartják a cégek - leszámítva a gyógyszeripart. De van, ahol azzal sem bíbelődnek, hogy lefordítsák az angol nyelvű reklámot magyarra. Eltűntek az általános igazságok, csak az tudja eladni a termékét, aki megtalálja a saját útját.
A nem éppen szokványos vállalkozásairól ismert Klapka György, figyelemreméltó hirdetésben kínálja eladásra birodalma bázisául szolgáló Vámház körúti árverési csarnokát. Megkérdeztük, miért.
Közel a vég a taxis piacon. Az egyik társaság egyedülálló extraként hirdeti azt, amitől a törvény szerint nem is térhet(ne) el. Azaz annyiért szállít, amennyiért szállíthat. Óriási marketingfogás?
Az Állami Számvevőszék 598 sajtótermék hirdetési árjegyzékét tette közzé honlapján az október 12-i helyi önkormányzati és nemzetiségi önkormányzati választást megelőző kampányidőszakra.
Hihetetlen reklámot készített egy ausztrál mosóporcég. Két fiatal srác több mint egy tucat pólót összevásárol, azután bemocskolják a pólókat. A többihez látni kell magát a reklámot.
Nemcsak a médiacégeket érinti a reklámadó, hanem minden magyarországi illetőségű vállalkozásnak fel kell mérnie augusztus 21-ig, hogy pontosan milyen tevékenységet végeznek, s annak mekkora része tartozik a reklámadóról szóló törvény hatálya alá. Eddig az időpontig kell ugyanis az előző adóév alapján számított első előleg bevallását és befizetését teljesíteni.
A Tesco mobilapplikációjának előnyeit bemutató kampányt indított a Tesco. A mobilos alkalmazás segítségével a hirdetés szerint hihetetlenül könnyen és egyszerűen tudunk vásárolni.